וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: לברקוזן ניצחה 2:3 את דיסלדורף

אחרי הניצחון על באיירן, השיגה הקבוצה של לבנדובסקי ניצחון נוסף ועלתה למקום הרביעי. ורדר ברמן גברה 1:2 על מיינץ

אחרי שאתמול (שבת) המשיכה באיירן את השעיטה שלה בצמרת הבונדסליגה עם ניצחון 0:3 בהמבורג, נמשך הערב המחזור העשירי בגרמניה, כשבמוקד אירחה באייר לברקוזן את פורטונה דיסלדורף וניצחה אותה 2:3, ניצחון שהעלה אותה למקום הרביעי בטבלת הבונדסליגה, על חשבונה של בורוסיה דורטמונד האלופה. גם ורדר ברמן התקדמה במעלה הטבלה, עם 1:2 דרמטי על מיינץ.

אנדרה שרלה שחקן לברקוזן. רויטרס
שער וניצחון נוסף לאוסף. אנדרה שרלה/רויטרס

באייר לברקוזן - פורטונה דיסלדורף 2:3

אחרי שהיא הדהימה במחזור הקודם עם ניצחון על באיירן מינכן, המשיכה באייר לברקוזן את המומנטום שלה עם ניצחון ביתי קליל על דיסלדורף. סידני סאם, כובש שער הניצחון מול באיירן, פתח שוב את מסכת השערים עם כיבוש בדקה ה-16 מבישול של סטפן קיסלינג. רפאל השווה לאורחים בדקה ה-40, אבל אנדרה שרלה החזיר את היתרון למארחים כעבור דקה בלבד. סיימון רולפס, קשרה של לברקוזן, הורחק בדקה ה-65, אבל גונסלו קסטרו כבש את השלישי למארחים בדקה ה-66. אדם בודזק צימק לאורחים (86) אבל דיסלדורף לא הצליחה להשוות עד לסיום.

לברקוזן חלפה על פני האלופה דורטמונד בעקבות הניצחון הזה ועלתה למקום הרביעי עם 18 נקודות במאזנה. דיסלדורף העולה החדשה, מסובכת בתחתית עם 15 נקודות בלבד.

שחקני פורטונה דיסלדורף עם ננדו רפאל. רויטרס
חוגגים שיוויון זמני. שחקני דיסלדורף/רויטרס

ורדר ברמן - מיינץ 1:2

הקבוצה של תומאס שאף נמנעה מלחזור על התוצאה מהשבוע שעבר, הודות לשער ניצחון חמש דקות לסיום של ארון האנט. קפטן ורדר ברמן היה הראשון לכבוש, כשירה פנימה בדקה ה-10, אבל ההונגרי אדם סלאי השווה בדקה ה-64 עבור מיינץ עם שערו השמיני העונה. מיינץ כבר ראתה משחק שישי ללא הפסד, אבל האנט הכריע בדקה ה-85 עם כדור חופשי מבריק שהקפיץ את 40 אלף הירוקים ביציעים, והעלה את ברמן למקום השביעי עם 14 נקודות ויתרון של הפרש שער אחד על פני מיינץ השמינית.

ארון האנט שחקן ורדר ברמן. GettyImages
הכריע בבעיטה חופשית. ארון האנט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully