וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן ניצחה 0:3 בהמבורג, תיקו לדורטמונד

שערים של שווינשטייגר, מולר וקרוס סידרו לבווארים ניצחון תשיעי ב-10 מחזורים. האלופה עם 0:0 מול שטוטגרט, שאלקה הפסידה

המחזור העשירי בבונדסליגה אומנם הביא פחות שערים מהמנה הרגילה, אבל כרגיל, הפתעות ודרמה לא חסר באחת הליגות המרתקות והמשוגעות באירופה. במשחק המרכזי של המחזור הצליחה באיירן מינכן לנצח בחוץ 0:3 מרשים מאוד את המבורג. הדאבליסטית דורטמונד נעצרה אחרי תקופה לא רעה ולפני משחק החוץ מול ריאל מדריד, עם 0:0 ביתי מול שטוטגרט. הופנהיים הדהימה את שאלקה הלוהטת עם 2:3 ממש בדקה ה-90. נירנברג, ללא אלמוג כהן, ניצחה 0:1 את וולפסבורג.

אלכסנדר מאייר שחקן פרנקפורט. רויטרס
השער המהיר לא הספיק. מאייר/רויטרס

פרנקפורט - גרויטר פירת 1:1

הקבוצה של ארמין פה ממשיכה לאבד גובה, ואחרי ההפסד לשטוטגרט הסתפקה הפעם ב-1:1 ביתי בקרב העולות מול גרויטר פירת. פרנקפורט נחשבה להפתעה של פתיחת העונה בבונדסליגה, ואוהדיה היו בטוחים כי הם בדרך לעוד הצגה אחרי שער היתרון המהיר של אלכסנדר מאייר, שהבקיע את השביעי שלו העונה כבר בחלוף 22 שניות מהשריקה. אלא שגרויטר פירת לא ויתרה, וכמו מול ורדר ברמן הצליחה להשיג נקודה ולמנוע מפרנקפורט את העלייה למקום השני. זולטן שטיבר ההונגרי היה חתום על שער השוויון עם הקפצה מעל קווין טראפ בדקה ה-53, ובדקות הסיום היו אלה דווקא האורחים שכמעט השיגו את ההכרעה. פרנקפורט עם 20 נקודות, אך לא עולה למקום השני שכן לשאלקה הפרש שערים עדיף.

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן (שלישי משמאל). רויטרס
איזה שער ענק. מולר/רויטרס

המבורג - באיירן מינכן 3:0

מישהו חשב שההפסד המפתיע בבית ללברקוזן במחזור האחרון יעצור את הבווארים? באיירן מינכן הוכיחה כבר באמצע השבוע שלא נפגעה יותר מדי מהפסד הליגה הראשון שלה העונה עם 0:4 קל על קייזרסלאוטרן בגביע, אבל אין ספק שהערב היא עברה משוכה פי כמה וכמה יותר גבוהה. הקבוצה של יופ היינקס ניצחה בחוץ 0:3 מרשים במיוחד את המבורג החזקה, בזכות שערים של בסטיאן שווינשטייגר, תומאס מולר וטוני קרוס. באיירן שמרה על המקום הראשון עם 27 נקודות מ-30 אפשריות והיא שבע נקודות מעל שאלקה השנייה ו-11 יותר מדורטמונד הרביעית. הקבוצה הצפונית של טורסטן פינק שמינית עם 13 נקודות.

באיירן עלתה ליתרון בדקה ה-39 לאחר מהלך קבוצתי מצוין במתפרצת. בסופו, טוני קרוס הגביה מאגף ימין, בסטיאן שווינשטייגר נגח נגיחת דג מקרוב וקבע 0:1. בדקה ה-48 הצליחה כוכב הדרום לכבוש את השני. פרנק ריברי הכניס כדור עומק יפה לתומאס מולר, שעבר את רנה אדלר ובעט מזווית בלתי אפשרית בסיבוב לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:2. החגיגה הושלמה בדקה ה-53 כשטוני קרוס הלוהט קיבל מסירת עומק מריברי ובעט מ-10 מטר טיל אדיר לחיבורים כדי לקבוע 0:3 ענק לקבוצה של יופ היינקס.

רוברט לבנדובסקי שחקן דורטמונד (ימין) מול גוטוקו סקאי שחקן שטוטגרט. רויטרס
תוצאה מאכזבת לדורטמונד לפני ריאל. גוטוקו סקאי מול רוברט לבנדובסקי/רויטרס

דורטמונד - שטוטגרט 0:0

דורטמונד ממשיכה לאכזב והיא שוב שמטה נקודות, הפעם עם תיקו ביתי מאופס מול שטוטגרט. הדאבליסטית, שתצא למשחק לא קל בלשון המעטה בברנבאו ביום שלישי, מאבדת גובה במאבק שלה מול באיירן, בניסיון לזכות באליפות שלישית ברציפות. אחרי ה-4:4 המטורף בין השתיים בעונה שעברה, הפעם לא חזו הצופים אפילו בכדור אחד שנשק לרשת, למרות 20 בעיטות של דורטמונד לשער (שבע למסגרת) ו-12 של שטוטגרט (שלוש למסגרת).

קווין פולנד שחקן הופנהיים. רויטרס
הדהימו את שאלקה החמה. פולנד/רויטרס

הופנהיים - שאלקה 2:3

הקבוצה הרותחת של הוב סטיבנס נעצרה אחרי חמישה ניצחונות בכל המסגרות, דווקא מול הופנהיים הצנועה, שהשיגה שלוש נקודות חשובות וסופר דרמטיות בתחתית הצפופה. במקום להתקרב לבאיירן, שאלקה שמטה נקודות בצורה נאיבית. קווין פולנד מצא את הרשת בסיומה של מתפרצת קטלנית כבר בדקה ה-13 והעלה את המארחים ליתרון מהיר. רומן נוישטטר ענה בנגיחה בדקה ה-37, מבישול של ג'פרסון פרפאן. הופנהיים שבה להוביל עם פנדל מדויק של רוברטו פירמינו בדקה ה-67, אבל אטסוטו אוצ'ידה חשב שהוא מציל לשאלקה נקודה, עם שער מקרוב, שמונה דקות לסיום. ממש בדקה ה-90, סוון שיפלוק הכריע את המשחק לטובת הופנהיים.

משחקים נוספים:
נירנברג - וולפסבורג 0:1
לנירנברג: טימו גבהארט (76)

מנשנגלדבאך - פרייבורג 1:1
למנשנגלדבאך: איגור דה קמארגו (49). לפרייבורג: דניאל קאליגיירי (77, פנדל)

האנובר - פרייבורג 0:2
להאנובר: דידייה קונן יה (26), לארס סטינדל (86)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully