וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מאיורקה הפסידה 1:0 לדפורטיבו לה קורוניה

אוואט וחמד השלימו 90 דקות, אבל לא מנעו הפסד חמישי ברציפות של קבוצתם השוקעת. 1:2 לבילבאו על גרנאדה

אחרי היום הנדיר בו ליאונל מסי, כריסטיאנו רונאלדו ורדאמל פלקאו לא כבשו במשחקי קבוצותיהם, גם תומר חמד לא הצליח למצוא הערב (ראשון) את הרשת בהפסדה של מאיורקה 1:0 לדפורטיבו לה קורוניה. בניגוד למאיורקה שסופרת כבר חמישה הפסדים רצופים וקובעת שיא מועדון שלילי, אספניול המתאוששת צברה נקודה שמינית מ-12 האחרונות עם 0:1 בחוץ על ריאל סוסיאדד. האחרונה אוסאסונה הפסידה בבית 1:0 לוויאדוליד, בעוד אתלטיק בילבאו ניצחה לראשונה העונה בחוץ, 1:2 את גרנאדה. סביליה אכזבה עם 0:0 ביתי מול לבנטה.

דודו אוואט שוער מאיורקה. David Ramos, GettyImages
הפסד מול האקסית. דודו אוואט/GettyImages, David Ramos

דפורטיבו לה קורוניה - מאיורקה 0:1

ארבעה ימים אחרי ה-1:1 ביניהן בגביע, שתי הקבוצות נפגשו בליגה ודפורטיבו לה קורוניה הייתה זו שיצאה עם ידה על העליונה. דודו אוואט פתח בין הקורות מול האקסית ותומר חמד שמר על מקומו בחוד, אבל מאיורקה לא הצליחה לבטא את שליטתה והחמיצה שלוש פעמים בחצי השעה הראשונה, בעוד דפור עקצה עם בעיטה חדה של ברונו גאמה לרשת של אוואט, אחרי שתעתע את פדרו ביגאס. בדקה ה-58 טעות של השוער כמעט עלתה בשער השני ולאחר מכן פיצי בעט כדור חופשי לקורה, בעוד חמד היה קרוב להשוות ובעט מעל המשקוף בדקה ה-67. הפסד חמישי ברציפות למאיורקה השוקעת, בפעם הראשונה שזה קורה לה בליגה הבכירה, בעוד לה קורוניה מנצחת לראשונה מאז מחזור הפתיחה ועולה מעל הקו האדום.

גרנאדה - אתלטיק בילבאו 2:1

הבאסקים ניצלו את המפגש הזה בין שתי קבוצות במשבר, כדי להשיג ניצחון ראשון זה חודשיים בכל המסגרות. פרננדו יורנטה שוב המתין על הספסל וראה את המחליף שלו בהתקפה, אריץ אדוריץ', מספק את הסחורה עם צמד. אדוריץ כבש בפנדל בדקה ה-13 אחרי עבירה מיותרת של פאפ דיאקיטה, והכפיל בדקה ה-27 עם כדור שטוח שהכניע את טוניו. יוסף אל עראבי רק צימק בדקה ה-53, אך לא מנע מאתלטיק בילבאו לחגוג ניצחון חוץ ראשון העונה.

ריאל סוסיאדד - אספניול 1:0

ההתאוששות של הקטלאנים נמשכת. אספניול, שפתחה בצורה איומה את העונה וצברה נקודה אחת בלבד בששת המשחקים הראשונים, העלתה את מאזנה לשמונה נקודות בארבעת המשחקים האחרונים וברחה לפחות זמנית מהקו האדום. ויקטור סאנצ'ז וחואן פורלין המורחקים נעדרו, אבל הבלם הארגנטינאי דייגו קולוטו כבש מקרוב בדקה ה-77 את הראשון שלו במדי אספניול.

אוסאסונה - ויאדוליד 1:0

נועלת הטבלה שוב הפסידה, בפעם השביעית העונה במסגרת הליגה. ויאדוליד חיפשה ניצחון היסטורי בפמפלונה, נהנתה מיתרון מספרי החל מהדקה ה-76 בעקבות הרחקתו של רובן המקומי ובדקה ה-83 הענישה את אוסאסונה עם שער של פטריק אברט הגרמני לאחר התקפה מתפרצת.

סביליה - לבנטה 0:0

תיקו מאכזב מאוד לקבוצה מסביליה, ששלטה במשחק הזה ללא עוררין ובעטה 20 פעמים לעבר שערו של גוסטבו מונואה, לעומת חמש בעיטות בלבד של היריבה, אך אף כדור לא הצליח להכניע את לבנטה, שעונה שניה ברציפות מתמקמת לה בצמרת הספרדית. סביליה התשיעית, מאבדת קשר עין עם הקבוצה המוליכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully