וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו חגג ניצחון 100 בריאל: "אתם נותנים לי קרדיט על 50"

מאמן ריאל עקץ את התקשורת. וילאנובה: "לא קל לפתוח כך את העונה". וגם: מתי לאחרונה שלושת הגדולים של הליגה לא כבשו?

ערב נינוח עבר על שתי הגדולות של הליגה הספרדית. ברצלונה, מוליכת הטבלה, המשיכה את פתיחת העונה החלומית והטובה בתולדותיה, עם ניצחון תשיעי בעשרה מחזורים, 1:3 על סלטה ויגו. אדריאנו, וייה ואלבה כבשו לקטאלנים, שנבהלו קצת מפציעה של ליאונל מסי (שלפני המשחק קיבל מצ'אבי את 'נעל הזהב' לכובש המצטיין באירופה ועלה למגרש עם השם 'תיאגו' של בנו הטרי על נעליו) בדקה ה-86, אבל הארגנטינאי חזר למגרש והחששות נרגעו.

"אם לאורך כל כך הרבה שנים אף אחד לא עשה פתיחת עונה כמו שלנו, כנראה שזה לא קל", אמר המאמן טיטו וילאנובה, שניצח את הקבוצה במדיה שיחק שלוש שנים בעבר, "כדי לעשות את זה צריך לנצח משחקים לא פשוטים, כמו זה שהיה לנו הפעם. סלטה גרמה לנו לרוץ ולשחק טוב".

על מסי אמר המאמן: "הוא בסדר, רק קיבל מכה. נבהלנו קצת, כי נראה היה שזה משהו בברך, אבל זו רק מכה יבשה. הוא אמר לי שהוא יכול ורוצה לשחק, למרות הלידה אתמול".

טיטו וילאנובה, מאמן ברצלונה. GettyImages
מסי הדדאיג אותו. וילאנובה/GettyImages

וייה, שכבש את השער השני של בארסה בתום שילוב נהדר עם אינייסטה, אמר: "בכל יום אני מרגיש יותר טוב מבחינה פיזית ומנטלית. אני שמח עבורי ועבור הקבוצה". לגבי העובדה שמתוך ששת השערים שלו השנה, ארבעה הגיעו ברגל שמאל, אותה הוא שבר בעונה שעברה, הוסיף החלוץ בחיוך: "שמו לי את הבורג כמו שצריך".

ג'ורדי אלבה, שהשער שלו הגיע בנבדל ברור, חלק מחמאות לוילאנובה: "המאמן שלנו עשה עבודה גדולה ובמחצית השנייה שיחקנו טוב יותר. אני שמח שכבשתי, שיחקנו מצוין".

ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד. רויטרס
נקודת ציון מרשימה. מוריניו/רויטרס

גם על האלופה ריאל מדריד עבר כאמור ערב מוצלח, עם 0:4 על סראגוסה. שני השערים האחרונים של הבלאנקוס הגיעו בדקות הסיום, מרגליהם של מייקל אסיין ולוקה מודריץ', שחגגו שערי בכורה עבור ריאל.

ז'וזה מוריניו סגר ערב היסטורי עבורו, עם ניצחון מספר 100 כמאמן ריאל, ב-133 משחקים: "קשה להאמין", הודה 'המיוחד' ועקץ את העיתונאים, "כנראה חישבתם לא נכון, כי עם הקרדיט שנתתם לי עליהם, יש לי בערך חמישים".

על המשחק הוא הוסיף: "היו רגעים בהם מחאתי כפיים לסראגוסה, לא היינו קומפקטיים. ההגנה הייתה בסדר, ההתקפה לא, החמצנו הרבה. 1:3 הייתה תוצאה הוגנת יותר, לאור מה שסראגוסה עשתה, אבל עשינו בדיוק את מה שצריך כדי לנצח".

אנחל די מריה, שכבש את השני של ריאל בדקה ה-25, הוסיף: "היינו חייבים לנצח כי ברצלונה ניצחה. אנחנו בטוחים בעצמנו לקראת משחק החוץ בדורטמונד". על יכולתו באופן אישי: "אני אוהב להבקיע שערים. אני מקווה שאוכל להמשיך עם היכולת שהצגתי היום".

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, מול שחקן ברצלונה, ליאונל מסי. רויטרס
כבר עבר זמן מה מאז הפעם האחרונה בהם שניהם לא כבשו. רונאלדו ומסי/רויטרס

צירוף מקרים חריג: מסי, רונאלדו ופלקאו לא כבשו

מגן ריאל, אלברו ארבלואה התייחס לביקורות שנשמעות בספרד לאחרונה על כך שמוריניו ממעט לשתף את השצעירים הספרדים בסגל של האלופה: "אנחנו צריכים להתאזר בסבלנות עם הצעירים שלנו, כי יש לנו כאן את השחקנים הטובים בעולם ולא כל אחד יכול להפוך לשחקן חשוב בקבוצה מוכשרת כל כך, עם שחקנים כמו אוזיל, כריסטיאנו רונאלדו או פפה. האוהדים לא רוצים שחקני בית אם הם לא טובים. הם לא יקבלו קבוצה של עשרה שחקני בית אם היא מסיימת רק במקום השלישי", אמר.

אגב, בספרד ניסו להיזכר היום מתי היה המחזור האחרון בו אף אחד מבין שלושת הענקים של הליגה, ליאונל מסי, כריסטיאנו רונאלדו ורדאמל פלקאו, לא כבשו. ובכן, הפעם האחרונה שזה קרה הייתה לפני למעלה משנה, בחודש אוקטובר 2011. ברצלונה אירחה אז את גראנדה וסיימה עם 0:1 קטן משער של צ'אבי.

ריאל מדריד אמנם הביסה 0:3 את ויאריאל, אך הפורטוגלי לא היה בין הכובשים, ואילו אתלטיקו הובסה 3:0 בסאן מאמס לאתלטיק בילבאו. בינתיים, נמשך הקרב בין השלושה על הפיצ'יצ'י (תואר מלך השערים של הליגה הספרדית). מסי מוליך כרגע את הטבלה עם 13 כיבושים, כריסטיאנו עם 11 ופלקאו עם 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully