וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס: דויד פרר זכה במאסטרס הראשון

הטניסאי הספרדי גבר בגמר 4:6, 3:6 על ייז'י ינוביץ', והמשיך את השנה הנהדרת. בגיל 30, הוא זכה לראשונה במאסטרס 1000

דויד פרר המשיך היום (ראשון) את השנה המצוינת שלו, לאחר שזכה בטורניר המאסטרס בפריס (סך פרסים 2.95 מיליון יורו). פרר, המדורג חמישי בעולם, גבר בגמר על ייז'י ינוביץ' הפולני 4:6, 3:6, גרף לכיסו 479 אלף יורו, והניף גביע יוקרתי ראשון.

בגיל 30, זו הפעם הראשונה שבה פרר זוכה בטורניר מאסטרס 1000, אחרי שלוש פעמים בהן הפסיד בגמר. כעת פרר מתכונן לטורניר גמר המאסטרס, שייערך בלונדון השבוע.

דויד פרר טניסאי ספרדי חוגג את הזכייה בטורניר פריס. רויטרס
הכי הרבה תארים השנה, הכי הרבה ניצחונות. מה עם גרנד סלאם? פרר/רויטרס

הספרדי השלים את הניצחון תוך שעה ו-28 דקות, אחרי שהצליח לשבור שלוש פעמים במהלך המשחק את מכות ההגשה החזקות של יריבו. ביתרון 2:3 במערכה השנייה, הספרדי הצליח להשיג שבירה שנייה, בדרך לניצחון. הוא זכה בטורניר השביעי שלו העונה, הכי הרבה בסבב, ועבר את פדרר, שזכה בשישה "בלבד". כמו כן, הוא רשם 72 ניצחונות העונה, הכי הרבה בסבב, כשהוא עובר את דג'וקוביץ'.

יאנוביץ', מנגד, מרגיש מעט מאוכזב, אבל יודע שהוא השלים שבוע ענק, שבו גבר על חמישה טניסאים מהטופ 20 העולמיים. אגב, יאנוביץ' הוא הטניסאי הראשון מאז שנת 2000 שמצליח להעפיל לגמר בטורניר המאסטרס 1000 הראשון שלו. הקודם היה הראל לוי, שהפסיד בגמר טורונטו למראט סאפין.

הטניסאי הפולני ייז'י ינוביץ'. רויטרס
שחזר את ההישג של הראל לוי. ינוביץ'/רויטרס

מיד אחרי נקודת הניצחון כרע פרר לאחור, ונשכב בהתרגשות על המשטח. "הייתי מאוד עצבני, מכיוון שזו הייתה הזדמנות עבורי לזכות בטוניר מאסטרס, ידעתי שהפעם זה תורי", הודה פרר.

מנגד, ינוביץ' הודה שהוא הגיע תשוש למשחק, גם מכיוון שנאלץ לעבור בדרך לגמר יותר משחקים (הגיע מהמוקדמות), וגם מכיוון שכמעט לא ישן בלילה. "ישנתי רק ארבע שעות בלילה", אמר הפולני, שצפו להיכנס ל-30 הראשונים בעולם, "אני לא מכונה, אבל אני גאה בעצמי".

דויד פרר טניסאי ספרדי. רויטרס
דויד פרר טניסאי ספרדי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully