וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוריס בקר: "ספק אם פדרר היה מנצח את מקנרו ובורג"

טניסאי העבר הוסיף: "רוג'ר הכי מצליח בהיסטוריה, אבל אני לא יודע אם הכי טוב. הייתי רוצה לראות אותו משחק במחבט עץ"

עונת הטניס אצל הגברים עומדת בפני סיום ורגע לפני שהם פותחים את כסאות הנוח על החוף במונטה קרלו, בכירי המחבטים יפתחו מחר (שני) את דרכם בטורניר המאסטרס בלונדון ובבירה האנגלית מתכוננים לחגיגה ולמשחקים מסקרנים במיוחד.

אחד מאלו שמצפים לצפייה בטורניר הוא טניסאי העבר בוריס בקר, שהתראיין ל-ESPN ובין היתר התבקש להתייחס לרוג'ר פדרר. "האם רוג'ר הוא הטניסאי גדול בכל הזמנים? אני לא יודע", אמר הגרמני על הטניסאי שזכה ב-17 תארי גרנד סלאם, "צריך להודות שהוא הטניסאי המצליח ביותר, אבל איך אפשר לקבוע מי היה הכי טוב? קשה להשוות בין דורות שונים, במיוחד בטניס".

בקר בן ה-44, שבעצמו זכה בשישה תארי גרנד סלאם - שלושה מהם בווימבלדון - הוסיף: "פדרר זכה בהכי הרבה טורנירי גרנד סלאם ובילה הכי הרבה שבועות במקום הראשון בעולם. רמת העקביות שלו היא אולי האיכות הגדולה ביותר שלו. ויחד עם זאת, האם הוא היה מנצח את מקנרו של 1984 עם מחבט כמו זה ששיחקו בו אז? אני בספק. האם הוא היה מנצח את ביורן בורג בתקופה בה הוא שלט בווימבלדון וברולאן גארוס? שוב, אני בספק, למרות ששניהם לא הגיעו לכמות ההישגים שלו".

בקר הוסיף: "הייתי שמח לצפות במשחק בין פדרר לנדאל עם מחבטי עץ ולראות איך הם מסתדרים. הטניס שונה מאוד מזה שבתקופה בה בורג ומקנרו שיחקו, אבל כמובן שצריך לכבד את החבר'ה האלו שזוכים היום בטורנירים הגדולים?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully