וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי נצמדה לפ.ס.ז' עם 0:2 על אז'קסיו

האחים אנדרה וג'ורדן איוו כבשו, התכולים נדבקו ליריבתם עם 22 נקודות. ליון ניצחה 2:5 את באסטיה, 0:1 לבורדו על טולוז

ההפסד של פריס סן ז'רמן בשבת 2:1 לסנט אטיין, הראשון שלה העונה, שיחק לידיה של יריבתה המושבעת מארסיי. הקבוצה של אלי בופ חזרה היום (ראשון) מקורסיקה עם ניצחון 0:2 על אז'קסיו ונצמדה לפסגה עם 22 נקודות לכל אחת, כשלפ.ס.ז' הפרש שערים עדיף אולם למארסיי משחק חסר. ליון עם נקודה פחות מהשתיים, אחרי 2:5 נהדר בבית על באסטיה. טולוז קיוותה להידבק אל המוליכות, אך היא הפסידה 1:0 בדרבי לבורדו.

אלכסנדר לקאזט שחקן ליון. AP
ליון רקדה בגשם. אלכסנדר לקאזט/AP

אז'קסיו - מארסיי 2:0

אחרי שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות, בהם לא כבשו אף שער, התכולים מהדרום חזרו למסלול הניצחונות על חשבון אדריאן מוטו וחבריו באז'קסיו. אחרי מחצית מאופסת, היו אלה האחים איוו שסידרו למארסיי את הניצחון. אנדרה הקדים את ממו אוצ'ואה ונגח מעליו את הראשון בדקה ה-55, וג'ורדן המחליף סגר עניין מבישול של מתיו ולבואנה בדקה ה-87. אז'קסיו נותרה עם 11 נקודות במקום ה-16, בעקבות ההפסד הראשון למארסיי בבית מאז אוגוסט 2003.

ג'ורדן איוו שחקן מארסיי. רויטרס
שני האחים חגגו. ג'ורדן איוו/רויטרס

ליון - באסטיה 2:5

משחק רב שערים ואירועים בסטאד דה ז'רלאן. תחת גשם שוטף ובידיעה שניצחון יציב אותה מרחק נקודה בלבד משתי המוליכות, אירחה הקבוצה של רמי גארד את באסטיה שלא ניצחה בליון מאז 1997. הפתיחה הייתה של ליון, שעלתה ליתרון משער של מקסים גונאלון בדקה החמישית, אחרי כדור חופשי של יוהאן גורקוף ונגיחה ראשונה של דיאן לוברן. בדקה ה-26 אלכסנדר לקאזט כבש מזווית קשה את השני, אבל באסטיה הגיבה בקאמבק של שני שערים תוך ארבע דקות. תחילה ווהבי חאזרי הטוניסאי בעט שטוח לרשת בדקה ה-28 ולאחר מכן ז'רום רותן הוותיק איזן מהנקודה הלבנה, בעוד ליון איבדה את לוברן שהורחק. במחצית השנייה מצבת השחקנים התאזנה, אך התוצאה השתנתה. פתחי חארק ביצע עבירה ברחבה על לקאזט, פונה על אלונקה וגם ראה צהוב שני בדרך, וליסנדרו לופס דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-55 וקבע 2:3 לליון. בדקה ה-90 נעץ ג'ימי בריאן את הרביעי, ובתוספת הזמן עוד הספיק סטיד מלבראנק לכבוש בפנדל נוסף את שערו הראשון בליגה הצרפתית מאז 2001.

ז'רום רותן שחקן באסטיה לפני יוהאן גורקוף שחקן ליון. רויטרס
קרב הפליימייקרים. ז'רום רותן לפני יוהאן גורקוף/רויטרס

בורדו - טולוז 0:1

אחרי הפסד הבכורה העונה בליגה וההדחה מגביע הליגה, בורדו לא רצתה לרשום משחק שביעי ללא ניצחון בכל המסגרות, וקטעה את הרצף הלא מחמיא בצורה דרמטית ודווקא בדרבי של נהר הגארון מול טולוז. הסגולים קיוו להיצמד לפ.ס.ז' ומארסיי בפסגה, אלא שהמארחים היו טובים יותר, החמיצו במחצית הראשונה מול עלי אהמדה ובסופו של דבר השיגו את ההכרעה עם שער של יוהאן גופראן בדקה ה-87, שכבש בין רגליו של שוער נבחרת צרפת הצעירה אחרי אסיסט של הקפטן ירוסלב פלאשיל.

עלי אהמדה שוער טולוז עם הבלם איימן אבדנור מול ירוסלב פלאשיל שחקן בורדו. רויטרס
בסופו של דבר נכנע. עלי אהמדה עם איימן אבדנור מול ירוסלב פלאשיל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully