וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: עדן בן בסט כבש, ברסט ניצחה 0:2 את לוריין

החלוץ הישראלי חגג את שערו הרביעי העונה בדרבי מול לוריין. בדקה ה-88 הוחלף וזכה לתשואות, מחליפו בנסחופ השלים

עדן בן בסט ממשיך להיות השם החם של ברסט העונה. חלוץ נבחרת ישראל, שחגג בצמד המשחקים מול לוקסמבורג את שעריו הראשונים במדים הלאומיים, הבקיע הערב (שישי) את שערו הרביעי העונה בליגה הצרפתית והוביל את קבוצתו לניצחון ביתי חשוב ויוקרתי, 0:2 בדרבי של חבל בריטני על לוריין. היה זה שער חמישי של בן בסט בשבעת המשחקים האחרונים (בקבוצה ובנבחרת) והוא השווה כבר עכשיו את מאזן השערים שלו בעונת הבכורה בצרפת (ארבעה שערי ליגה ב-32 משחקים).

צפו בשער של עדן בן בסט

החלוץ הישראלי חזר להרכבה של ברסט במשחק הקודם מול ליון, אך לא זכה לאספקת כדורים והתקשה לבוא לידי ביטוי. הפעם ברסט הגיעה כדי לתקוף ולהשיג נקודות לעיני הקהל הביתי אחרי ארבעה משחקי ליגה רצופים בהם לא ניצחה, ובדקה ה-14 היה זה בן בסט שהקפיץ את האוהדים. בנואה לסואמייה פרץ באגף השמאלי ומצא את בן בסט, שנותר חופשי ברחבה ומ-12 מטרים בעט בחצי גובה ברגל ימין כדור מדויק לרשת של פביאן אודאר.

גם בעונה שעברה כבש בן בסט שער מוקדם לרשת לוריין, אז במשחק החוץ בדקה ה-11, אבל הקבוצה של כריסטיאן גורקוף הפכה את התוצאה במחצית השנייה וניצחה 1:2. הפעם לוריין לא הצליחה למצוא את הדרך להשוות, ואחרי הקאמבק הגדול מ-4:1 ל-4:4 מול אז'קסיו בשבוע שעבר, ספגה הפסד ליגה שני העונה. גם מהלך יפה של לודוביק ז'ולי הוותיק הסתיים בהחמצה, וברסט ידעה לשמור על שער נקי בסך הכל בפעם השנייה העונה. בן בסט, שגם הספיק לקבל כרטיס צהוב, הוחלף בדקה ה-88 לקול תשואות הקהל, ומחליפו צ'רליסון בנסחופ חתם עם הקפצה נאה בתוספת הזמן. בעקבות הניצחון העלתה ברסט את מאזנה ל-13 נקודות והיא זמנית במקום ה-13.

שחקן ברסט, עדן בן בסט. FRED TANNEAU, GettyImages
השווה את מאזן השערים מהעונה שעברה. עדן בן בסט/GettyImages, FRED TANNEAU

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully