וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'כיה זכתה בגביע הפדרציה בפעם השנייה ברציפות

איבנוביץ' גברה על קביטובה ונתנה לסרביה תקווה בגמר, אך לוסי ספארובה הביסה את ילנה ינקוביץ' והכריעה את ההתמודדות

בהגיעה ליום השני של המשחקים של גמר הפדרציה, צ'כיה הייתה קרובה להכריע את ההתמודדות מול סרבי, אך החגיגות שלה מול הקהל הביתי בפראג נדחו מעט, לאחר שאנה איבנוביץ' גברה היום (ראשון) על פטרה קביטובה 5:7, 3:6 וצימקה ל-1:2 את התוצאה במפגש בין סרביה לצ'כיה בגמר. אלא שלוסי ספארובה, גיבורת היום, שוב נראתה נהדר והביסה ללא רחם 1:6 1:6 את ילנה ינקוביץ' והעניקה לצ'כים המאושרים זכייה שנייה ברציפות בתואר.

כזכור, ניצחונות של המחבט מספר שתיים של צ'כיה לוסי ספארובה על אנה איבנוביץ' (4:6, 3:6) ושל פטרה קביטובה על ילנה ינקוביץ' (4:6, 1:6) העניקו לצ'כיות יתרון מבטיח של 0:2.

בצ'כיה קיוו כי פטרה קביטובה, המחבט מספר אחת שלהם שמדורגת במקום השמיני בעולם, תסיים את המלאכה במשחק המוקדם, אך היא נתקלה באיבנוביץ' העיקשת, שאיכזבה אמש והפעם רשמה ניצחון גדול. בהמשך היום, סרביה ניסתה להשוות ל-2:2, כשלוסי ספארובה פגשה את ילנה ינקוביץ'., אך הצ'כית, כאמור, לא השאירה לה סיכוי.

נבחרת הפדרציה של צ'כיה חוגגת זכייה בגביע. רויטרס
מגיע להן. שחקניות נבחרת צ'כיה/רויטרס

אנה איבנוביץ' - פטרה קביטובה (5:7, 3:6)

איבנוביץ', המדורגת 12 בעולם, פתחה מצוין את המשחק כשלעומתה קביטובה, שלא התקשתה בכלל מול ילנה ינקוביץ' אתמול, לא הצליחה לשבור אותה אפילו פעם אחת במערכה הראשונה. איבנוביץ' שברה ועלתה ל-2:3, איבנוביץ' שלטה גם בפתיחת המערכה השנייה, אך ניצלה רק נקודת שבירה אחת מתוך שש. קביטובה חזרה למשחק בעזרת הקהל המקומי שדחף אותה, שמרה על ההגשות והצליחה לשבור לראשונה.

ניצחון במשחקון נוסף השווה את התוצאה ל-5:5, אך איבנוביץ' לא נשברה ועלתה ל-5:6. הסרבית סגרה עניין, הגיעה למצב של שלוש נקודות שבירה, ובשלישית השיגה את הנקודה המיוחלת אחרי שעה ו-47 דקות ויצאה לחגוג עם הקהל הסרבי שהגיע לתמוך בפראג.

אנה איבנוביץ', טניסאית סרבית. רויטרס
הנקודה שלה הייתה רק נקודת ניחומים. אנה איבנוביץ' חוגגת/רויטרס

לוסי ספארובה - ילנה ינקוביץ' (1:6, 1:6)

ספארובה, המדורגת במקום ה-18, המשיכה את היכולת הנהדרת שלה, ולאחר הניצחון המרשים על אנה איבנוביץ' אמש, היא הביסה ללא רחם את גם ינקוביץ', המדורגת 22 בעולם, שהפסידה בפעם השנייה בגמר אחרי ההפסד לפטרה קביטובה. ספארובה לא השאירה סיכוי ליריבתה הסרבית, השיגה שבירה כבר במשחקון הראשון, שמרה על ההגשות שלה ושברה פעמיים נוספות במערכה הראשונה, אותה ניצחה 1:6.

המערכה השנייה לא הייתה שונה בהרבה מהשנייה. נישאת על גלי האהדה של הצ'כים המקומיים, עלתה הצ'כית בטירוף למערכה השנייה, כשגם ינקוביץ' שנפצעה ברגלה נזקקה לטיפול רפואי. ספארובה עלתה ל-1:5 מהיר ונתנה את האות לחגיגות כשהגישה לניצחון. איזה יומיים נהדרים לגיבורה של הגמר, שחבטה 32 ווינרים לעומת שמונה בלבד של יריבתה, שלא שברה אותה אפילו פעם אחת לאורך המשחק, שארך שעה ו-17 דקות.

הטינסאית הצ'כית לוסי ספארובה. רויטרס
הגיבורה של צ'כיה. לוסי ספארובה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully