וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנדסברג: "בכל יום נתון כל קבוצה בליגה יכולה לנצח אותנו"

4.11.2012 / 9:04

שחקן מכבי ת"א לא מצפה לטיול מול האקסית מחיפה (20:30, ספורט5): "לא רוצים להפסיד פעמיים בליגה". תומאס לא יתלבש

לאחר ששייטה בקלות מול פרוקום גדיניה ביורוליג, תתמודד הערב (ראשון, 20:30, ערוץ 5) מכבי תל אביב מול מכבי חיפה במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל. למאמן דיוויד בלאט, שרשם בשבוע שעבר תבוסה כואבת לראשון לציון, אין כוונה להפסיד פעמיים ברציפות בליגה הישראלית, ועל כן הקפיד בימים האחרונים להשאיר את חניכיו דרוכים. כבר בסיום המשחק היורוליג האחרון מול פרוקום גדיניה הזהיר בלאט את השחקנים בחדר ההלבשה כי "יש להישאר מרוכזים . יש לנו את חיפה ביום ראשון". בלאט לא הסתפק בכך, ובאופן חריג קבע אימון גם ביום שישי לקראת המפגש.

אם בשבוע שעבר דווין סמית' לא שותף, כשגורמים במכבי תל אביב הביע חוסר שביעות רצון מההחלטה, המאמן יכלול בסגל למשחק מול הירוקים מהכרמל את סמית' ואילו מלקולם תומאס יהיה זה שלא יירשם למשחק הערב.

סילבן לנדסברג, ששיחק בעונה שעברה במכבי חיפה, שומר על דריכות לקראת המפגש הערב: "אין לנו רצון להפסיד פעמיים בליגה הישראלית. אנחנו צריכים להגיע למשחק במלוא הרצינות. חיפה קבוצה טובה עם שחקנים טובים. יש להם גודל, קשה להתמודד מולם והמצ'-אפ מולם קשה. שיחקנו מולם בגביע ווינר, הפעם יהיה קשה יותר. הם יודעים מה הם עושים. היה לנו זמן להתכונן, כי כבר ביום שישי, יום לאחר המשחק ביורוליג, התאמנו לקראתם".

לנדסברג התייחס למפגש הטעון מול האקסית: "לא מעט רגשות מלווים אותי לקראת המשחק אותי מול חיפה. הרי זו קבוצה שבה התחלתי את הקריירה שלי בכדורסל. אני מתרגש לשוב לשם, כי זה כמו הבית שלי. תמיד נעים לפגוש את הקבוצה לשעבר". על המשחק היורוליג מול פרוקום גדיניה, בו ניצחה מכבי ללא מאמץ, הוסיף השחקן : "ההגנה שלנו היתה הרבה יותר טובה מהמשחק מול ראשון ופשוט הגענו למשחק ובאנו לשחק מול פרוקום. למדנו מההפסד לראשון. לפני פרוקום היו לנו שיחות בהן אמרנו שאנחנו צריכים להגיע למשחקים מוכנים, לשחק ולתת הכל על המגרש".

לשאלה האם האם הליגה המקומית קשה יותר ממפעל היורוליג, השיב לנדסברג: "הליגה הישראלית מאוד תחרותית העונה. כל הקבוצות טובות ובכל יום נתון קבוצה יכולה לנצח אותנו, ראשון לציון גם הוכיחה את זה - אז אנחנו צריכים להיות מוכנים ולהכין את עצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully