וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון ג'יימס: "לא רוצים להפסיד שוב, נבוא מרוכזים"

3.11.2012 / 22:18

במכבי ת"א לא מוכנים לתת למקרה ראשל"צ לחזור מול חיפה (א', 20:30) והסנטר יודע: "ניצחון מתחיל בהגנה, יהיה מאבק"

לאחר שהשאירה מאחוריה את התבוסה המביכה למכבי ראשון לציון והביסה את פרוקום גדיניה החלשה במסגרת היורוליג ביום חמישי, מכבי תל אביב מתכוננת למשחק המסקרן מול מכבי חיפה (ראשון, 20:30, ספורט 5+).

מאמן הצהובים דיוויד בלאט ממש לא מתכוון להרשות לקבוצתו לספוג הפסד ליגה שני ברציפות ולצורך כך, הוא החליט לשמור על שחקניו בדריכות מלאה ובנוסף לאימון הערב, ערך אימון גם ביום שישי בניגוד לשגרה.

לאחר שגורמים במכבי הביעו ביקורת על בלאט וטענו לזלזול במשחק הליגה מול ראשון לציון, כאשר בין היתר דווין סמית' לא שותף, המאמן יכלול בסגל למשחק מול הירוקים מהכרמל את סמית' ואילו מלקולם תומאס יהיה זה שיזכה למנוחה הפעם.

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
הפעם הוא בסגל. סמית'/קובי אליהו

הסנטר שון ג'יימס נשמע דרוך לקראת ההתמודדות: "ברור שאנחנו לא רוצים להפסיד פעמיים ברציפות בליגה. נבוא מרוכזים, ניתן הכל על המגרש ודברים כבר יסתדרו מעצמם. חיפה היא קבוצה אתלטית, יש להם שחקנים שבגובה ובאתלטיות יכולים לשחק ביורוליג ואנחנו יודעים שכמונו, גם הם מגיעים לאחר הפסד וירצו לחזור למסלול הניצחונות בליגה. הם יבואו חדים ולכן צפוי להיות מאבק".

האמריקאי התייחס לניצחון הקליל מול פרוקום: "גם מול חיפה וגם במשחק מול פרוקום, ניצחון מתחיל בהגנה. רק כך אנחנו יכולים להתמודד מול כל קבוצה, אפילו החזקה ביותר באירופה. אם נעשה עצירות בהגנה, נראה טוב ויהיה טוב. כמובן שאנחנו שמחים על המאזן המושלם ביורוליג והניצחון שהשגנו, אך לא ננוח".

לאחר עונת בכורה לא פשוטה בהיכל נוקיה, ג'יימס נמצא כעת בתקופה אישית טובה ולגבי כך הוא הוסיף: "הצלחת הקבוצה מעניינת אותי יותר מאשר הצלחתי האישית. כל דקת משחק חשובה וכמובן שאני מנסה לנצל לטובה כל דקה שאני על המגרש. כולם יודעים שאם אתה נראה טוב על המגרש, בלאט ייתן לך דקות, וכך צריך לנהוג".

שון ג'יימס שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
עכשיו הוא בעניינים. ג'יימס/קובי אליהו

עוזר המאמן גיא גודס, אמר לקראת המשחק: "חיפה קבוצה טובה, עם הרבה מאסה. בגביע צ'אנס היה לנו משחק לא קל מולם. אחרי ההפסד לראשון אמרנו לשחקנים שצריך לתת את המקסימום, כי בצד השני יש קבוצות שמתכוננות טוב למכבי. צריך לשחק אגרסיבי בהגנה ולעשות את כל מה שאנחנו מתכננים בהתקפה כדי לנצח".

על הקושי של מכבי בליגה המקומית לעומת הניצחונות הקלים ביורוליג הוסיף גודס: "זו רק תחילת העונה, אין ספק שהחוקים השתנו ולכל קבוצה יש ארבעה זרים דומיננטיים, שמייצרים כמעט 60 נקודות למשחק. אי אפשר לומר שהליגה נהייתה חזקה או חלשה יותר, אבל אני מתרשם מהקבוצות, כי הם הביאו זרים טובים וזה משמעותי. אני לא מסכים עם זה שאומרים שהליגה יותר חזקה מהבית המוקדם שלנו ביורוליג, כי זה לא קנה מידה".

גודס,התייחס לחוסר היציבות שמציגה מכבי: "טבעי שיהיו עליות וירידות בתחילת העונה. יש פה חבר'ה חדשים, שצריכים להבין שאנחנו מכבי תל אביב ולא יכולים להפסיד 20 הפרש, כמו שהפסדנו לראשון. ברגע שמפנימים את זה, באים לכל משחק מוכנים. אני מאמין בחבר'ה שלנו, דיברנו הרבה, היה שינוי מול פרוקום וצריך להמשיך זאת גם לליגה, אנחנו נכנס לתלם ונבין את הדברים ובסופו של דבר יהיה בסדר".

מכבי תל אביב פוגשת את מכבי חיפה

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully