וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שושן: "ידענו שנצטרך לעשות דברים אחרת כדי לנצח"

קפטן בית"ר לאחר הניצחון על רמת השרון: "הדברים מתחברים לנו". בקבוצה מקווים כי טביב יסכם עם גאידמק בשבוע הקרוב

one

בית"ר ירושלים שחררה אנחת רווחה גדולה מאוד לאחר הניצחון הדרמטי 0:1 על עירוני רמת השרון. בבית"ר ניסו להוריד את השחקנים לקרקע מכל האווירה וההתלהבות אחרי המשחק עם הפועל תל אביב לאורך כל השבוע, אך עדיין ירידת המתח הורגשה אצל השחקנים. המאמן אלי כהן תלה לפני המשחק בחדר ההלבשה כתבה הנוגעת לרמת השרון תחת הכותרת "נבוא לנצח בטדי" כדי להלהיט את השחקנים.

הקפטן עמית בן שושן אמר בסיום: "ידענו שנבוא למשחק קשה. היינו מוכנים לצורה שהם שיחקו וזה לא הפתיע אותנו. עבדנו כל השבוע על זה שהם ישחקו עם ארבעה בלמים ויצופפו את המשחק. היה ברור שנצטרך לעשות דברים אחרת כדי לנצח. למזלנו ניצחנו בדקה ה-90, עשינו את שלנו ואנחנו עם הפנים לסכנין".

שחקן בית"ר ירושלים, עמית בן שושן. מגד גוזני
"נבוא לסכנין כמו גברים וננצח". עמית בן שושן/מגד גוזני

על הקושי לרדת מהאופוריה מהמשחק מול האדומים במחזור הקודם בטדי אמר הקפטן: "דיברנו לפני המשחק שזו לא התכונה שהייתה מול הפועל תל אביב וצריך להרים את עצמך למשחק כזה. זה בסך הכל המשך של היכולת הטובה, בסך הכל הדברים נראים טוב. סכנין ? אני לא זוכר מתי ניצחנו שם, האיצטדיון שם יהיה מלא ומחכים לנו, אנחנו נבוא כמו גברים ונעשה שם ניצחון".

המאמן אלי כהן נשאל על הקושי של הקבוצה לבוא כפייבוריטית והסביר: "דיברנו על הדברים האלה והזכרתי להם את הקבוצה של שנת 1997. השחקנים לא רגילים להיות פייבוריטים ולהכתיב קצב ולא רגילים ללחץ של הקהל. אמרתי להם שמתאים לי שנבקיע גם בדקה ה-90 כי שם המשחק הוא סבלנות".

במחצית הסביר לשחקנים המאמן כי בצורת המשחק שלהם הם לא קרובים אפילו להבקיע ואמר להם: "רמת השרון עושה בדיוק מה שציפינו שתעשה אבל אנחנו לא מרווחים. תברחו לאגפים ותרווחו, אתם נצמדים לשחקנים שלכם במקום לברוח להם. כולם צריכים לדחוף יותר קדימה. אל תילחצו מהתוצאה, תהיו סבלניים וזה יגיע בסוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאמן בית"ר ירושלים, אלי כהן. מגד גוזני
מצא דרך מקורית להמריץ את שחקניו במחצית. אלי כהן/מגד גוזני

אוהדי בית"ר לא אהבו את החילוף של חן עזריאל בערן לוי בהרכב ורצו לראות את השניים משחקים ביחד. כהן הסביר: "חן עזריאל עדיין לא בכושר למשחק מלא. יש לי סבלנות גם לו וגם לגלאבינה, כולם ייכנסו לכושר ויעשו את העבודה כמו שאני מצפה מהם, הם לא שיחקו תקופה וצריך להכין אותם לכל העונה הארוכה הזאת במיוחד שאנחנו עם סגל קצר יחסית".

על סכנין אמר כהן: "אנחנו מנסים להרגיע את הרוחות. המשחק צריך להיות ספורטיבי ומכובד. יהיו חסרים לנו מויאל וקריאף, אבל יש סגל טוב ואחרים ייכנסו למשבצת ואולי תהיה לנו עוד תגלית חדשה. לא אגיד מי יחליף אותם, אולי יהיו הפתעות". ברק משה, שמוליק קוזוקין ודומיניק גלאבינה מועמדים לפתוח בהרכב בעקבות חסרונם של השניים.

שחקן בית"ר ירושלים, ערן לוי. מגד גוזני
אוהדי בית"ר רוצים לראות אותו פותח לצד חן עזריאל. ערן לוי/מגד גוזני

מי שהגיע בפעם השנייה ברציפות לטדי הוא אלי טביב. טביב כבר נראה כבית"רי מן המניין ונראה מתוח לאורך כל המשחק. האוהדים אמרו לטביב בסיום: "לא משנה אם תקנה או לא תקנה את בית"ר, אתה הקמע. הבאת שני ניצחונות בשני משחקים אז קודם כל אתה חייב להמשיך לבוא". טביב ימשיך במו"מ עם עורך הדין של גאיידמק בימים הקרובים מתוך תקווה לסכם את כל הפרטים ולתת תשובה חיובית כבר בשבוע הקרוב.

איש העסקים אלי טביב מגיע לאצטדיון טדי. קובי אליהו
אז זה הקמע של בית"ר? אלי טביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully