וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "יש פה משהו שונה, יש רוח אחרת"

3.11.2012 / 21:35

מאמן בית"ר התלהב מהניצחון על רמת השרון. ריקן: "שמח שהבאתי שלוש נקודות". קורצקי: "המטרה להישאר בליגה"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

משהו טוב קורה בבית"ר ירושלים. אחרי הקאמבק המרשים מול הפועל ת"א במשחק המרכזי של המחזור הקודם, הקבוצה של אלי כהן התקשתה מאוד מול עירוני רמת השרון. אבל בדקה ה-92 הערב (שבת) אבי ריקן כבש, ניצח את הפועל רמת השרון והעלה את בית"ר למקום החמישי. פתיחת העונה החלשה הפכה לזיכרון רחוק, והירושלמים יוצאים לסכנין עם ים של ביטחון.

שחקן בית"ר ירושלים, אבי ריקן. מגד גוזני
בית"ר כבר במקום החמישי. אבי ריקן חוגג בטדי/מגד גוזני

"במשחק מול הפועל תל אביב התאמצנו בשביל משחק וחצי", אמר המאמן המנצח אלי כהן. "התאוששנו, עבדנו קשה הערב מול קבוצה קשה מאוד. רמת השרון משחקת עם חמישה בלמים וקשה לפתח מולם משחק. צפינו את זה שהם ישחקו ככה וינסו לעקוץ. אני שמח שהסבלנות השתלמה בסוף".

לגבי ההחלטה להעדיף את חן עזריאל על ערן לוי בחוד, אמר השריף: "ההרכב היה בדיוק כמו שהוא צריך להיות. זו קבוצה אחרת, סגנון אחר. היום זה לא צלח, פעם הבאה זה יצליח". לגבי הקהל אמר כהן: "יש פה משהו שונה, יש רוח אחרת בקהל. בשנים שזכו פה באליפויות ובדאבל לא היה כזה חיבור. זה מזכיר לי את החיבור של 1997. יש פה 80 אחוז שחקני בית, יש חומר טוב. גם בתחילת העונה האמנתי בסגל הזה. אני מאמין שהשחקנים האלה יתבגרו, ויחד עם הקהל תהיה לנו פה קבוצה אדירה".

כובש שער הניצחון הדרמטי, אבי ריקן: "אני מוכן שבכל משחק הסטטיסטיקה שלי תהיה על 1 מ-7. הייתי צריך להבקיע הרבה קודם, ואני שמח שבסוף זה נכנס והבאתי לקבוצה שלוש נקודות. תמיד האמנו, גם כשלא הלך. אני שמח שעכשיו היכולת באה לידי ביטוי בנקודות. גם אחרי משחק כזה, עם 0:1 מתוק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאמן בית"ר ירושלים, אלי כהן. מגד גוזני
"בשנים שזכו פה באליפויות ובדאבל לא היה כזה חיבור". אלי כהן/מגד גוזני

בצד המפסיד, אמר מנחם קורצקי: "שיחקנו לא רע בהגנה, אבל בהתקפה שיחקנו לא טוב. למרות שבדקה ה-89 יכולנו להכריע את המשחק, והרוש לקח כדור ענק וצריך לפרגן לו. אין מה לעשות, זה המשחק". בשבוע הבאה תשחק הקבוצה מול מכבי חיפה. קורצקי: "אף משחק לא קל, בטח לא מול מכבי חיפה, אבל אני מאמין שאם נשחק טוב בהתקפה נוכל לנצח. חד משמעי, המטרה שלנו היא להישאר בליגה. זה התקציב וזה הסגל".

שחקן עירוני רמת השרון, אדריאן פרננדס, מול שחקן בית"ר ירושלים, שי חדד. מגד גוזני
שי חדד לוחץ על אדריאן פרננדס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully