וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטרמאצ'יוני: "היה מעצבן לשמוע סרקזם מצד יובה"

מאמן אינטר סגר חשבונות אחרי ה-1:3 על הגברת הזקנה: "אני רוצה כבוד, גרמנו להם לבעיות גדולות וניצחנו אותם על המגרש"

49 משחקי ליגה. זה הרצף הבלתי ייאמן של יובנטוס, שנקטע בליל אמש (שבת), עם הפסד ביתי בדרבי ד'איטליה. אינטר הגיעה ללא חשש לטורינו ולמרות שספגה שער לא חוקי כבר אחרי 20 שניות, יצאה מההלם, ניצחה 1:3 וצברה ניצחון תשיעי ברציפות. הנראזורי הלוהטים צמודים לגברת הזקנה בטבלה.

אנדראה סטרמאצ'יוני, המאמן הצעיר של אינטר, ממשיך לקצור הצלחות במשחקים הגדולים ואחרי הניצחון בדרבי על מילאן, הוא עקץ גם את הביאנקונרי עם ניהול משחק פנטסטי. בסיום, התפנה סטרמאצ'יוני לסגור חשבונות: "ניסיתי להתכונן למשחק בצורה הטובה ביותר וזה גם מעצבן לשמוע סקרזם מכיוון יובה לפני המשחק, על הגישה הטקטית שלנו. אולי בשריקת הסיום הם חשבו אחרת, אני רק רוצה כבוד. גרמנו להם לבעיות גדולות".

מאמן אינטר אנדראה סטרמאצ'יוני. GettyImages
יורה לכל הכיוונים. סטרמאצ'יוני/GettyImages

לגבי השער המהיר של וידאל, אמר סטרמאצ'יוני: "בקושי הגעתי לספסל ושער כזה משנה את המשחק, אבל שינינו את הדברים תוך כדי תנועה. אני חייב להודות שזו הפעם הראשונה שאני רואה את יובנטוס לחוצה כל כך במשחק ביתי שלה. יחד עם זאת, הם עדיין מובילים את הטבלה".

"הם כל הזמן מדברים על אליפויות שהושגו על המגרש", התייחס סטרמאצ'יוני לפרשת הקאלצ'יופולי, שהעבירה שתי אליפויות מיובנטוס לאינטר, "ובכן, היום ניצחנו אותם על המגרש".

גם עבור הקבוצה השנייה של מילאנו היה זה ערב מוצלח. מילאן התפוצצה סופסוף, עם 1:5 על החמורים המעופפים והאומללים של קייבו: "שיחקנו טוב מההתחלה ועד לסיום", אמר מסימיליאנו אלגרי, שיכול לנשום קצת לרווחה, "כל שחקן תרם את חלקו ואחרי כל הביקורות, היינו צריכים ערב כזה. הגיע לנו ניצחון גדול. אנחנו עוד צריכים להשתפר, אבל עלינו על המסלול הנכון ואפשר להוציא משהו מעונה שהחלה לא טוב".

אינטר ניצחה 1:3 בחוץ את יובנטוס

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

מסימליאנו אלגרי, מאמן מילאן. רויטרס
קצת אוויר לנשימה. אלגרי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully