וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווינשטייגר: "היה חשוב להגיב אחרי ההפסד ללברקוזן"

קשר באיירן מרוצה מה-0:3 בהמבורג. היינקס: "שיחקנו מצוין". זאמר: "הצגנו רמה גבוהה". ואן דר וארט: "הגיע להם לנצח"

הדרבי הדרומי-צפוני של גרמניה הסתיים הערב (שבת) בניצחון ענק של באיירן מינכן, 0:3 בחוץ על המבורג. הבווארים, שהפסידו במחזור שעבר 2:1 בבית ללברקוזן ורשמו את אובדן הנקודות הראשונות שלהם העונה, הצליחו לחזור לעצמם ועכשיו הם במקום הראשון בטבלה עם 27 נקודות מ-30 אפשריות, מרחק שבע נקודות משאלקה ופרנקפורט שעוקבות אחריה. דורטמונד רחוקה 11 נקודות.

מי שנשמע מרוצה בסיום היה המאמן המנצח יופ היינקס, שאמר: "אני מרוצה מהצורה בה הקבוצה נראתה. הצורה שבה השגנו את הניצחון הזה, הייתה קלאסית ומצוינת. אני מרוצה מהרוח שיש בקבוצה. היום לדוגמה פרנק ריברי רשם משחק יוצא דופן וגם מריו מנדז'וקיץ' היה טוב מאוד. הוא עבד קשה ולחץ. אני שמח שכל השחקנים בקבוצה עבדו אחד בשביל השני".

המנהל הספורטיבי של באיירן מתיאס זאמר הוסיף: "הייתה הופעה מרשימה מאוד, ברמה גבוהה מאוד. ידענו שאנחנו צריכים להגיב אחרי ההפסד במחזור שעבר וזה מה שעשינו. בהתחלה, לקח לנו קצת זמן להיכנס למשחק. זה בשל העובדה שהמבורג שיחקה במערך שהקשה עלינו ולקח לנו קצת זמן להיכנס בין השורות שלהם. אבל אחרי 20 דקות שיחקנו מצוין".

בסטיאן שווינשטייגר, שכבש את השער הראשון במשחק, אמר: "היה חשוב לנו לתת תשובה לאחר ההפסד ללברקוזן. בהמבורג, עשינו תוצאות לא טובות בעבר. רצינו לעשות את זה הפעם. המחצית הראשונה הייתה אינטנסיבית מאוד והיה חשוב לנו לכבוש את השער הראשון. ידענו לפני המשחק שניצחון ייתן לנו מוטיבציה רבה". טוני קרוס, שכבש את השער השלישי, הוסיף: "התחלנו להשתלט על המשחק לאט לאט והגענו למצבים ככל שהזמן חלף. בסופו של דבר גם הצלחנו לנצח".

מאמן המפסידה טורסטן פינק אמר: "במחצית הראשונה שיחקנו טוב, הייתה לנו הזדמנות אחת או שתיים ונראינו טוב עד המחצית. ה-1:0 שבר לנו את הצוואר. באיירן הייתה חזקה מדי ואנחנו לא היינו במיטבנו. נתנו יותר מדי כבוד לבאיירן ולא שיחקנו כמו שאנחנו יכולים". שוער המבורג רנה אדלר, שנמצא לאחרונה בכושר נהדר, אמר: "באיירן הייתה טובה יותר, במידה אחת גדולה עלינו. היה לנו משחק רע, ויש לזה בוודאי קשר לעובדה שפגשנו יריבה חזקה מאוד. במחצית השנייה ממש ויתרנו על המשחק".

רפאל ואן דר וארט: "באיירן היא הקבוצה הכי טובה בליגה והגיע לה לנצח. שיחקנו טוב רק ב-15 הדקות הראשונות ואחר כך לא הגענו להזדמנויות ולא היה לנו צ'אנס. נגד באיירן אפשר להפסיד. אנחנו נחזור חזקים במחזור הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully