וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד זבידאת: "כל כך רציתי לשחק מול בית"ר"

מגן סכנין שהורחק מול הפועל חיפה יחמיץ את המפגש בשבת הקרובה. המשטרה הכינה את הקבוצה לדרישות אבטחה כבדות

one

המשטרה מתכוונת לדרוש מבני סכנין להציב 300 שוטרים ו-150 סדרנים למשחק מול בית"ר ירושלים בשבת הקרובה. כך נודע לאנשי סכנין משיחות בלתי רשמיות עם אנשי המשטרה במהלך המשחק אמש (שבת) מול הפועל חיפה. בסכנין מקווים שבמשטרה יפחיתו במהלך השבוע את הדרישות כשגורמים בסכנין אמרו כי שוב המשטרה מגזימה בדרישותיה לקראת משחק מול בית"ר.

בסכנין היו מרוצים מאוד מהניצחון השני ברציפות, בייחוד שהוא היה על היריבה לתחתית הפועל חיפה. מאמן סכנין שלומי דורה שיבח את שחקניו על הלחימה ועל העמידה במגרש כאשר ירו בלו, חאמד גנאים אלכס דוידוב זכו למירב המחמאות על משחקם. גם אחמד קאסום זכה למחמאות על השער ובקבוצה אהבו את העובדה שקאסום רץ ישירות לדורה למרות המתיחות שהיתה לאור הורדתו לספסל לפני שני משחקים.

שחקני בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
ניצחון חשוב על היריבה לתחתית. סכנין חוגגת/אדריאן הרבשטיין

חומרת פציעתו של מקסים ז'וס תיבדק בימים הקרובים כאשר החשש הוא שהשחקן ייאלץ להיעדר גם מהמשחק הבא. מי שייעדר בוודאות הוא המגן הימני מוחמד זבידאת שהורחק, ועלי עוסמאן צפוי לתפוס את מקומו. עוסמאן שאיבד את המקום בהרכב ינסה להוכיח שהוא ראוי להיות בין ה-11 שפותחים ובסביבתו אמרו כי הוא רואה במשחק מול בית"ר ירושלים נקודת המפנה עבורו בעונה הנוכחית. זבידאת, שהרשים במשחק אתמול אמר: "אני מצטער על האדום, כל כך רציתי לשחק מול בית"ר. היו צריכים לוותר לי על הצהוב השני. אנחנו משחקים טוב והיה חשוב לנו לנצח. אני צריך להודות למאמן שמאמין בי ונותן לי את ההזדמנות".

לקבוצה הוצעו שני שחקנים שעשויים להיבחן בשבוע הקרוב. השניים הם הבלם עידן ביטון ששיחק ב-MLS בעבר והקשר האחורי הגנאי איליה בנגורה, שהתאמן בתקופה האחרונה בהפועל ראשון לציון ומכבי פתח תקוה. החלוץ חסיב אבו רוקון גם ימשיך להיבחן.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן הפועל חיפה סטפן דנקוביץ' מול שחקן בני סכנין מוחמד זבידאת. אדריאן הרבשטיין
"היו צריכים לוותר לי על הצהוב השני". זבידאת מנסה לעצור את דנקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully