וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: עימות בין יובל אבידור לאוהדי הקבוצה

3.11.2012 / 21:03

האדומים מחו נגד כץ בסכנין ואחד מהם אף קילל את אביו המנוח של החלוץ. יואב כץ: "מעמדו של קלינגר יציב, לא אפטר אותו"

אדריאן הרבשטיין

צילום: אדריאן הרבשטיין
עריכה: מיכאל ברגמן

הפועל חיפה ממשיכה לזייף ורשמה הערב (שבת) הפסד נוסף. הפעם, האדומים נוצחו 2:0 על ידי בני סכנין בחוץ, במסגרת המחזור השמיני בליגת העל. הקבוצה של ניר קלינגר במקום האחרון בליגה עם שלוש נקודות מתוך 24 אפשריות ונראה שהיא בדרך הבטוחה לליגה הלאומית. אחמד קאסום וחאמד גנאים כבשו את השערים של המארחת, שאיבדה את מוחמד זבידאת בכרטיס אדום בדקה ה-90 לאחר כרטיס צהוב שני.

אם זה לא מספיק, אז גם המחאה של אוהדי הקבוצה נגד הבעלים יואב כץ המשיכה היום ומאות האדומים שנהרו צפונה התרכזו במהלך המשחק בעיקר בקללות כלפי הבעלים והניפו שלטים בגנותו. בסיום המשחק נרשמה תקרית מכוערת בין אוהדי הפועל חיפה לחלוץ הקבוצה יובל אבידור. האוהדים קיללו את החלוץ בירידה מהמגרש והוא בתגובה הלך אליהם והתעמת איתם.

לאחר המשחק ניגשו אליו אוהדים וביקשו ממנו סליחה בשם האוהד. מסתבר שאותו אוהד קילל את אביו של אבידור, שהלך לעולמו לפני מספר חודשים. אבידור אמר לאחר התקרית: "יש לנו אוהדים טובים שמגיעים ותומכים בנו. יש אוהד מסוים שעשה לי משהו באופן אישי ואכן ניגשתי אליו ואמרתי לו מה שאני חושב עליו".

אוהד הפועל חיפה והקומיקאי טל פרידמן יצא בעמוד הפייסבוק שלו נגד בעלי הפועל חיפה יואב כץ. "מר יואב כץ הנכבד שלום", נכתב שם, "קח את החליפות המוזרות והמעט מצחיקות שלך, סע לארצות הברית, קנה קבוצת בייסבול במסצ'וסטס, תהרוס, תגמור תחסל ותשמיד אותה. התארח שם בערוצי הרדיו והטלויזיה המקומיים, טבל את דבריך במעט עברית - אבל COME ONNNNN, נשאר כל כך מעט כבוד להפועל חיפה.

אנא ממך שחרר אותנו,

תודה".

יובל אבידור שחקן הפועל חיפה (ימין) מתעמת עם אוהדי הקבוצה. אדריאן הרבשטיין
"יש לנו אוהדים מצוינים". אבידור במהלך העימות עם האוהדים/אדריאן הרבשטיין

יואב כץ, הבעלים של הקבוצה הודיע לאחר המשחק לניר קלינגר כי מעמדו יציב וכי הוא נותן לו גיבוי למרות מצבה של הקבוצה. כץ אמר בסיום "קלינגר עם שתי רגליים בקבוצה. לא אפטר אותו. אני לא אדיש למצב אבל גם לא דרמטי יותר מידי. השחקנים לא הפגינו תצוגה טובה היום, אבל צריך לזכור שאחרי השחקנים האלה כל הליגה רדפה בתחילת העונה ואני מקווה שירדפו אחריהם גם בסוף העונה. נצטרך לעבוד קשה וננסה למצוא פתרונות למצב".

בצד המנצח היו מרוצים מאוד מהיכולת ומהתתחזקות של הקבוצה. אלכס דוידוב וירו בלו זכו למחמאות מהצוות המקצועי כאשר גם חוליית ההגנה זכתה לשבחים גדולים. עם זאת, בסכנין התאכזבו מהאדום של מוחמד זבידאת ומהעובדה שיפסיד את המשחק מול בית"ר ירושלים.

שלומי דורה אמר בסיום "יכול להיות שאנחנו גרמנו לחיפה להראות לא טוב כי בשבוע שעבר הם ניראו טוב יותר. הרווחנו את אמצע המגרש ובחצי השני רצינו לשמור על התוצאה כי רצינו מאוד לחבר נצחון שני ברציפות. מגיעה מילה טובה להנהלה שבתקופה לא טובה נתנה לי שקט. בעבר יכול להיות שהיו מפטרים כבר שני מאמנים בזמן הזה". על העידוד שקיבל מהקהל של חיפה אמר דורה: "זה מחמם את הלב. לפני ואחרי כל משחק אני בודק מה הפועל חיפה עשתה. בכל זאת הייתי שם 17 שנים"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
טל פרידמן. אביב חופי
כתב מכתב לכץ. פרידמן/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully