וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני סכנין ניצחה 0:2 את הפועל חיפה

מערכת וואלה! ספורט

3.11.2012 / 19:50

הקבוצה של דורה עם ניצחון שני ברציפות, זבידאת הורחק (90). קלינגר אחרון עם 3 נק' וקבוצתו היא היחידה שעדיין לא ניצחה

one

יואב כץ יכול להמשיך לספר סיפורים, להגיד שהקבוצה שלו נראית נהדר ואפילו לצרף עוד ועוד אנשים לצוות הניהולי של המועדון. אבל בין לבין הפועל חיפה שלו נראית בדרך הבטוחה לליגה הלאומית. האדומים שוב הפסידו הערב (שבת), הפעם 2:0 לבני סכנין שלפני המחזור דורגה במקום הלפני אחרון. למארחת כבשו אחמד קאסום וחאמד גנאים והיא גם נותרה ב-10 שחקנים בדקה ה-90 אחרי שמוחמד זבידאת ספג צהוב שני.

שחקני בני סכנין חוגגים. אדריאן הרבשטיין
פגשו את הקבוצה החלשה ביותר בליגה ולא התקשו במיוחד. שחקני סכנין חוגגים את השני/אדריאן הרבשטיין

הקבוצה של ניר קלינגר עם שלוש נקודות אומללות אחרי שמונה מחזורים והיא עמוק עמוק במקום האחרון, אין ספק שמדובר בקבוצה הגרועה בליגת העל נכון למחזור השמיני ששוחק הערב, כשהיא סופרת חמישה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו והיא הקבוצה היחידה בליגה שעדיין לא ניצחה העונה. מעניין אם המאמן הכושל, שרשם ניצחון אחד ב-15 המחזורים בליגת העל, יספר שהוא עדיין מאמין בקבוצה שלו אחרי ההפסד הזה.

מנגד, שלומי דורה סוף סוף יכול לחייך. אמנם הוא בטח לא אוהב את העובדה שקבוצת נעוריו, הפועל חיפה, נראית כל כך רע ונמצאת במקום האחרון בליגה, אבל הוא בוודאי מסתכל על הקבוצה שלו ויכול בהחלט להיות מעודד. בני סכנין רשמה ניצחון שני ברציפות, אחרי שלא ניצחה אפילו פעם אחת בששת מחזורי הליגה הראשונים. הקבוצה של שלומי דורה כבר עם שמונה נקודות ונראה שהיא בדרך הנכונה להתחיל להתייצב לאחר קיץ קשה מאוד ופתיחת עונה רעה. שלומי דורה סוף סוף מצא את האיזון בקבוצה שלו ואת השחקנים שהוא בונה עליהם ויכול ללכת איתם קדימה.

סכנין עלתה ליתרון בדקה ה-13 כשירו בלו הגביה כדור מהאגף, קאסום מצא עצמו חופשי מארבעה מטר ודחק פנימה. 0:1 למארחת. בדקה ה-30 פרץ ליפקה מהאגף הימני, הגביה כדור שמצא את דנקוביץ' בתוך הרחבה אך הוא בעט חלש היישר לידיו של קנדיל. בדקה ה-39 הוריד בחזה כדור לחאמד גנאים, שבעט מ-20 מטר טיל שטוח לפינה והכניע את קאלה וזה 0:2.

בדקה ה-60 הגיעה סכנין להזדמנות נוספת כשכדור חופשי של גנאים עבר את כל ההגנה, אך קאלה קלט. הקבוצה של ניר קלינגר המשיכה להיראות רע על אף שהמאמן ביצע שלושה חילופים די מוקדמים. בדקה ה-90 נותרה המארחת ב-10 שחקנים לאחר שמוחמד זבידאת בעט הצידה כדור וספג צהוב שני.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דושאן ברקוביץ' שחקן הפועל חיפה (ימין). אדריאן הרבשטיין
בדרך הבטוחה ללאומית. שחקני הפועל חיפה/אדריאן הרבשטיין

הרכבים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת (הורחק, 90), עלא אבו סלאח, עידן ויצמן, שמעון הרוש, חאלד חלאיילה (בסאם גנאים, 87), חאמד גנאים, אחמד קאסום (עלי עוסמאן, 66), אלכס דוידוב, מוחמד כליבאת (מחמוד עבאס, 76), ירו בלו.

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, גיא ליפקה, אושרי רואש, דושאן ברקוביץ', אייל טרטצקי, רן אבוקרט, גל אראל, סטפן דנקוביץ' (קני סייף, 63), עאהד עזאם (גיא צרפתי, 46), יובל אבידור, ולדימיר גלושצ'ביץ' (מהראן לאלה, 46).

יואב כץ, הבעלים של הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
נו, מה יספר השבוע? כץ/אדריאן הרבשטיין
אוהדי הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
ממשיכים להביע מחאה נגד כץ. אוהדי הפועל חיפה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully