וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניק קיינר מדלי: "אני מצפה לשחק טוב יותר בכל משחק"

2.11.2012 / 9:30

הפורוורד חזר לכושר מול פרוקום: "הרגשה נפלאה להיות מסוגל לעזור". פניני: "אנחנו לא צריכים לקבל סטירה כדי לשחק טוב"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב לא התקשתה אמש (חמישי) לשים מאחור את ההפסד למכבי ראשון לציון כשהביסה 62:93 את פרוקום גדיניה. דיוויד בלאט נראה מרוצה בסיום, ובחדר ההלבשה הוא הסתפק במילים בודדות כשאמר לשחקניו: "חזרנו ואיזנו את עצמנו, הישארו מרוכזים. עכשיו יש לנו את חיפה ביום ראשון".

ניק קיינר מדלי שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול פרוקום גדיניה. ברני ארדוב
מרוצה מקצב ההתאוששות. קיינר מדלי/ברני ארדוב

היריבה הפולנית החלשה אפשרה לבלאט לתמרן בין דקות המשחק של השחקנים, ולהשיב את ביטחונם של חלקם, ניק קיינר מדלי בראשם. "באופן אישי רציתי לצאת למשחק הזה עם הרבה אנרגיה", אמר לוואלה! ספורט הפורוורד שנפצע בסנטרו במחצית השנייה אך נראה שבע רצון מהיכולת המשופרת שהציג. "זו הרגשה נפלאה להיות מסוגל לעזור לקבוצה. כי בשבועות האחרונות סבלתי מפציעה ובעיות פיזיות שמנעו ממני לזוז כפי שאני צריך על המגרש. אבל עבדתי קשה עם המאמנים כדי לחזק את הברכיים ועכשיו אני מרגיש טוב יותר, וזה עושה את כל ההבדל".

על האמונה של בלאט ביכולת שלו אמר קיינר מדלי: "לצערי נפצעתי בדיוק בטרום העונה. בשבועות האחרונים זה היה עבורי ממש מאבק פיזי לשוב ולהתאושש מהפציעה. אני שמח שאני מרגיש טוב והתאוששתי. זו עונה ארוכה ואני מצפה לשחק טוב יותר ויותר בכל משחק". על הניצחון מול הפולנים אמר:" זה היה ניצחון חשוב מאוד עבורנו, כי הגבנו היטב לאחר התבוסה הקשה שספגנו ביום ראשון מול ראשון לציון , וזה היה חשוב עבורנו". על הפגיעה שספג בסנטר אמר: "זו לא פציעה רצינית. אני בסדר".

על ההפסד המביך לקבוצה של אפי בירנבוים אמר האמריקאי: "אין לנו סיבה לחפש תירוצים. פשוט לא הופענו למשחק מול ראשון. הם שיחקו טוב ואנחנו פשוט לא היינו מוכנים. אבל מול פרוקום הגבנו כפי שצריך, באנו מוכנים ודרוכים למשחק וזהו צעד חשוב ומשמעותי עבורנו לקראת ההמשך". על השאלה האם היריבות החלשות ביורוליג גורמות לקבוצה להשיג ניצחונות קלילים במפעל השיב: "יורוליג זה יורוליג, זה מפעל חזק. לפרוקום יש שחקנים טובים, קלעי שלשות טובים והיא יריבה טובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
גיא פניני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא מאמין בהפסדים שמעירים. פניני/ברני ארדוב

הקפטן גיא פניני התייחס גם הוא להבדלים בין שני המשחקים האחרונים של מכבי תל אביב: "אני חושב שמול פרוקום שיחקנו את המשחק שלנו, רצנו ועשינו הגנה אגרסיבית, וברגע שמתחילים טוב ועושים את המקסימום בהגנה אז הביטחון מגיע, ורואים את זה באחוזי הקליעה שלנו. אני חושב שכל משחק מתפתח אחרת וביום ראשון קרה מה שקרה. אני שמח שהשחקנים הצליחו להרים את עצמם. עבדנו קשה ודיברנו הרבה השבוע, כפי שקורה תמיד אחרי הפסדים. אני שמח שהשחקנים הבינו וראינו קבוצה שונה על המגרש".

"האם ההפסד ביום ראשון עזר לנו?", המשיך פניני. "אני לא חושב שאנחנו צריכים לקבל סטירה בכדי לשחק טוב, אני חושב שצריך להגיע מוכנים ועם מוטיבציה נכונה ועם האנרגיות הנכונות, ולשחק כל משחק עם אותה אינטנסיביות. אני לא מאמין בהפסד שמעיר, אלא בעבודה קשה ולעשות בכל משחק את המקסימום". לגבי חולשת היריבות ביורוליג אמר הקפטן: "זה לא מרגיז אותי ואני גם לא מסכים עם הביקורות. אני שמח שאנחנו משחקים טוב ואני מאמין בקבוצה". לגבי משחק הליגה הקרוב מול מכבי חיפה הוסיף פניני: "זה יהיה משחק ליגה לא פחות קל מהיום. יהיה משחק קשה".

דייויד לוגן סיכם: "אני חושב שהמפתח למשחק היה להיות בפוקוס וההגנה. הפסדנו ביום ראשון וכולם יודעים מה צריך להביא למשחק וזה מה שעשינו מול פרוקום. השחקנים של ראשון היו מרוכזים ואנרגטיים. זו עונה ארוכה ודברים כאלו קורים. הגבנו טוב לאחר ההפסד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully