וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "הבית שלנו חזק יותר מהליגה הישראלית"

1.11.2012 / 22:57

מאמן מכבי תל אביב לא חשב הרבה לפני שערך את ההשוואה שבכותרת. ניק קיינר מדלי: "אני רק מנסה להשתפר בכל משחק"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב הביסה הערב ביד אליהו 62:93 את פרוקום גדיניה ומי זוכר שרק לפני מספר ימים היא הובכה באותו מקום על ידי מכבי ראשון לציון? הצהובים עלו ליתרון דו ספרתי כבר אחרי כמה דקות ומשם שייטו לניצחון רביעי מארבעה משחקים במסגרת האירופאית. כמה קל.

מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט. ברני ארדוב
חושב רק המשחק הבא. בלאט/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט אמר לאחר המשחק: "העובדה שיכולנו לנוח ולהתאמן בצורה רגילה וביום רביעי עשינו אימון קליעות לא מחייב וכמעט כולם באו וכל אלה שבאו גם קלעו באחוזים גבוהים. אנחנו קבוצה שחייבת להתאמן וכשאנחנו מתאמנים התוצאות באות.

"הכל דפק היום כמו שצריך. הצלחנו להתאמן טוב השבוע אחרי שאיבדנו את הרגליים בטיסות לשאלון וחזרה. החבר'ה לפעמים מקבלים יותר מרץ וערך מאיזו ירידה מסוימת ועשו את זה היום בגדול. היום היינו גדולים על פרוקום בכל הפרמטרים. היא לא קבוצה גדולה, על אף שניצחה את אלבה ברלין והפסידה למלאגה בבית בשניות האחרונות. היא לא ברמה גבוהה, אבל לא כל כך חלשה כמו שעשינו ממנה היום. הליגה שלנו לא יותר חזקה מהבית שלנו ביורוליג. בחירת הזריקות שלנו הייתה מצוינת".

"המשחק נגד ראשון לציון מת, כמו שהמשחק היום מת. יש משחק ביום ראשון בחיפה ובזה אנחנו נתרכז. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לחשוב מעבר לשום דבר, אנחנו חושבים רק על המשחק הבא ואת זה נעשה".

בלאט המשיך והחמיא לניק קיינר מדלי, שקלע 10 נקודות: "זה שקיינר מדלי החטיא כמה זריקות קלות, זה לא אומר שהוא לא היה במשחק. להפך, הוא זה שהכניס אותנו למשחק. הוא עזר לנו מאוד. לפעמים ריבאונד התקפה ואפילו דחיפה קטנה כדי להשיג את הכדור עוזרים לקבוצה להשיג ניצחון וזה מה שהוא עשה בשתי מחציות".

ניק קיינר מדלי, שרשם הערב את המשחק הטוב ביותר שלו במדי מכבי ביורוליג, אמר: "כשאני יכול לשחק בלי כאבים זה עושה הרבה הבדל ורואים את זה. לדיוויד בלאט יש הרבה אמון בי וכך גם לחבריי לקבוצה, אבל עכשיו אני לוקח את זה משחק אחד בכל פעם, ומנסה להשתפר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully