וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פארמר הוביל את אפס איסטנבול לקאמבק ענק

הטורקים עם מחצית שנייה של 16:46 ו-64:76 על קאחה לבוראל, אקס מכבי ת"א קלע 18. ניצחונות לריאל, בארסה ופנר

AP

במקביל למשחקה של מכבי תל אביב מול פרוקום גדיניה, נפתח הערב (חמישי) המחזור הרביעי ביורוליג עם מספר משחקים מסקרנים. בבית של מכבי תל אביב, הצליחה מלאגה לנצח את אלבה ברלין בקרב על המקום השני בבית.

בבית א' ניצחה פנר/אולקר החזקה את פנאתינייקוס וריאל מדריד הספרדית טיילה בקלות מול קאנטו. בבית ג' שמרה ז'לגיריס קובנה המפתיעה על מאזן מושלם אחרי ניצחון על מילאנו של לנגפורד ואפס איסטנבול הצליחה לבצע קאמבק ענק מול קאחה לבוראל בזכות הצגה של ג'ורדן פארמר. בבית ד' הצליחה ברצלונה לנצח את פרטיזן בלגרד, על אף הופעה מרשימה מאוד של האורחת.

קית' לנגפורד שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
משחק מצוין שלו לא הספיק. לנגפורד/מגד גוזני

בית א'

פנרבחצ'ה/אולקר - פנאתינייקוס 64:73

הקבוצה הטורקית של בו מקאלב, סימונה פיאנג'יאני ושאר החברים שחררה הצהרת כוונות רצינית מאוד עם ניצחון מרשים על האימפריה היוונית, שקידם אותה למקום הראשון בבית עם מאזן של שלושה ניצחונות והפסד אחד, בעוד פאו עם 2:2. בו מקאלב ובויאן בוגדנוביץ' הובילו את פנר עם 13 נקודות כל אחד. יונאס מאצ'יוליס הצטיין עם 14 נקודות בפאו, דימיטריס דיאמנטידיס הוסיף 12, סופוקליס שחורציאניטיס קלע 7 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים.

הרבע הראשון היה צמוד מאוד כששתי הקבוצות מתקשות לברוח וזה 17:19 אחרי 10 דקות ונקודות של בו מקאלב. הטורקים ברחו בתחילת הרבע השני כששלשה של בויאן בוגדנוביץ' קובעת 21:29. הרבע נסגר ב-29:42 של המארחת כשבוגדנוביץ' וקארמאן מצטיינים אצלה. פנרבחצ'ה/אולקר המשיכה לשלוט במשחק ולא נתנה ליוונים להתקרב אליה, בסיום זה 64:73.

ריאל מדריד - קאנטו 66:80

הקבוצה הספרדית עשתה את שלה בגדול ושמרה על המקום הראשון בבית שלה עם מאזן 1:3 כמו פנרבחצ'ה/אולקר, שניצחה מוקדם יותר את פנאתינייקוס. מירזה בגיץ' הוביל את קלעי ריאל עם 17 נקודות ו-10 ריבאונדים, כשניקולה מירוטיץ' ורודי פרננדס מוסיפים 14 כל אחד. שחקן נבחרת ישראל אלכס טיוס קלע חמש נקודות.

הבלאנקוס פתחו את המשחק בצורה קטלנית עם 5:16, כשנותרו 3:33 דקות לסיום הרבע האחרון. גם הרבע השני לא היה שקול במיוחד כשרודי פרננדס קולע שלשה ומרטינאס פוצ'יוס מוסיף שתיים נוספות וזה 26:41 במחצית. ריאל המשיכה לטייל ברבע השלישי וסגרה אותו עם 48:63. המארחת המשיכה לעשות מה שהיא רוצה ברבע האחרון וסגרה את המשחק עם 66:80.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן ריאל מדריד מירזה בגיץ'. אודי ציטיאט,
משחק נהדר. בגיץ'/אודי ציטיאט

בית ב'

מלאגה - אלבה ברלין 62:67

הקבוצה הספרדית, שפתחה את העונה האירופית עם הפסד ביתי מאכזב מאוד למכבי תל אביב, ממשיכה להתאושש ורשמה ניצחון שלישי ברציפות מול הגרמנים שספגו הפסד שני ברציפות אחרי שפתחו את העונה עם שני ניצחונות. מלאגה לא הרשימה במיוחד, בעיקר לא במחצית הראשונה, אבל הצליחה לנצח בזכות מחצית שנייה נהדרת ובעיקר בעקבות רבע שלישי נהדר, בו ניצחה 9:18. ארל קאלוואי הוביל את קלעי מלאגה עם 14 נקודות, קרונוסלב סימון הוסיף 12 נקודות. דיאון תומפסון קלע 17 נקודות אצל האורחת והוסיף 8 ריבאונדים.

יסמין רפשה מאמן כדורסל. Alexander Zemlianichenko, AP
ניצחון שלישי. יסמין רפשה/AP, Alexander Zemlianichenko

בית ג'

ז'לגיריס קובנה - מילאנו 87:92

מי היה מאמין? הקבוצה הליטאית, שבעבר הייתה אימפריה גדולה נראית כהפתעה הגדולה של המפעל עד כה העונה. ז'לגיריס רשמה את ניצחונה הרביעי בארבעה מחזורים עם 87:92 על מילאנו, כשאקס מכבי אשדוד אוליבר לפאייט קלע 17 נקודות אצל המארחת, בעוד ג'ף פוט קלע 2. קית' לנגפורד הצטיין במילאנו עם 24 נקודות, אבל דייק בשלוש משמונה זריקות לשלוש כולל החטאה גורלית חמש שניות לסיום. ריצ'רד הנדריקס קלע 3.

המשחק נפתח צמוד עד ששלשה של אנטוניס פוטסיס ונקודות של קית' לנגפורד קבעו 8:15 למילאנו, שסגרה את הרבע ביתרון 20:27 אחרי שלשה של ניקולו מלי. ז'לגיריס צימקה מעט את ההפרש ברבע השני, אך מילאנו ירדה למחצית ביתרון 47:51. המארחת עלתה לרבע השלישי כקבוצה אחרת ורצה ל-6:12 כשבסופו של דבר היא סוגרת את הרבע ב-65:72 אחרי נקודות של ג'ף פוט. הרבע האחרון היה שקול כשליי אפ של פופוביץ' העלה את המארחת ל-84:89, שתי דקות ו-40 לסיום. מילאנו לא הצליחה לחזור למשחק עד הסיום, כשלנגפורד מחטיא שלשה חמש שניות לסיום כשזה 90:87 ובסופו של דבר המארחת מנצחת 87:92.

קאחה לבוראל - אפס איסטנבול 76:64

טוב, דבר כזה באמת שלא רואים כל יום. אפס איסטנבול נראתה בדרך להפסד מביך עוד במחצית, כשפיגרה 48:30 אחרי 20 דקות של כדורסל. אבל במחצית השנייה הצליחה הקבוצה הטורקית האיכותית פשוט להתפוצץ באולם של הבאסקים כשהם מסיימים את המשחק עם מחצית מדהימה של 16:46.

מי שכרגיל לקח פיקוד והיה הכי טוב באפס איסטנבול היה ג'ורדן פארמר הנהדר, שקלע 18 נקודות (8 מ-10 מהשדה) והוסיף 6 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. אחריו, הרחק מאחוריו, נמצא קרם גונלום עם 10 נקודות. בקאחה לבוראל הצטיין קרלוס קבסאס עם 12 נקודות, אנדרס נוצ'יוני הפיק משחק חלש עם 11 נקודות אבל 4 מ-18 מהשדה. אפס איסטנבול עם שלושה ניצחונות והפסד אחרי ארבעה מחזורים, קאחה לבוראל עם שלושה הפסדים וניצחון ונראה שהיא לא מצליחה להתאושש מעזיבתו של מירזה טלטוביץ'.

ג'ורדן פארמר שחקן מכבי תל אביב בכדורסל. ברני ארדוב
שוב הנפיק משחק לפנתאון. ג'ורדן פארמר/ברני ארדוב

בית ד'

ברצלונה - פרטיזן בלגרד 82:85

גם זקני קטלוניה לא זוכרים מתי בפעם האחרונה הקבוצה הביתית ספגה 82 נקודות בפלאו בלאוגרנה. אלא שגם זה לא הפריע לברצלונה לרשום ניצחון נוסף ורביעי מארבעה משחקים השנה. בארסה ניצחה 82:85 את פרטיזן בלגרד בקושי רב, כשמרסליניו הוארטס הברזילאי מצטיין עם 24 נקודות (6 מ-7 לשלוש), 9 אסיסטים ו-5 ריבאונדים. ניית'ן ג'וואי קלע 16 נקודות וחואן קרלוס נבארו הוסיף 15 נקודות. אצל פרטיזן הצטיין דייויס ברטאנס עם 17 נקודות, דיאן מוסלי הוסיף 14 אבל איבד גם 6 כדורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully