וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאריס: גם אנדי מארי הודח

אחרי דג'וקוביץ', גם המדורג 3 בעולם הודח מטורניר המאסטרס, אחרי שהפסיד לינוביץ' הפולני (65 בעולם). ברדיך ברבע הגמר

אנדי מארי טניסאי בריטי. רויטרס
עוד מדורג שכבר נגמר לו הכוח. מארי/רויטרס

המדורג 3 בעולם אנדי מארי הודח היום (חמישי) בסיבוב השני של טורניר המאסטרס בפאריס (סך פרסים 2.95 מיליון יורו), אחרי שהפסיד בסיבוב השלישי לייז'י ינוביץ' הפולני 5:7, 7:6, 6:2 בתום שעתיים ו-24 דקות.

ינוביץ', המדורג 65 בעולם שהגיע לטורניר מהמוקדמות, היה צמוד למארי לאורך המערכה הראשונה, אבל נשבר במשחקון האחרון כדי להפסיד 7:5. אבל יאנוביץ' לא נבהל, וגם במערכה השנייה הוא היה צמוד ליריבו הבריטי, עד שהתעלה בשובר שוויון אותו ניצח 4:7. במערכה השלישית הוא רשם שתי שבירות מול מארי, שנראה חסר מוטיבציה (על אף שהציל נקודת משחק), בטרם ניצח 2:6, ובמשחק כולו.

מאחר שגם נובאק דג'וקוביץ' הודח אתמול מהטורניר, ומאחר שרוג'ר פדרר (תשישות) ורפאל נדאל (פציעה) לא לוקחים חלק בטורניר, המשמעות היא שלראשונה מאז 2008, רבע גמר של טורניר מאסטרס 1000 יתקיים ללא אחד מארבעת הראשונים בעולם.

תומאש ברדיך טניסאי צ'כי. רויטרס
ינצל את היעדרות הגדולים כדי להניף עוד גביע? ברדיך/רויטרס

ברבע הגמר ישחק ינוביץ' מול ינקו טיפסרביץ', המדורג תשיעי בעולם, שהצליח לנצח 3:6, 6:3, 3:6 את חואן מונאקו הארגנטינאי (10 בעולם) בתום משחק דרמטי שארך שעתיים ו-14 דקות. הסרבי ישחק ברבע הגמר נגד ייז'י ינוביץ' הפולני המפתיע.

גם תומאש ברדיך הבטיח היום מקום ברבע גמר הטורניר לאחר שגבר על קווין אנדרסון 6:1, 3:6, 4:6. ברדיך, המדורג 6 בעולם, המטיר 15 אסים, בטרם גבר על יריבו הדרום אפריקאי (39 בעולם) אחרי שעתיים ו-13 דקות.

ברבע הגמר ברדיך יפגוש את ז'יל סימון הצרפתי (18 בעולם), שעלה לשלב הבא לאחר שיריבו קאי נישיקורי היפני פרש עקב פציעה בקרסול. נישיקורי התנצל באופן אישי בפני מנהל הטורניר, גי פורז'ה המקומי.

מיכאל לודרה הוותיק, שירד לאחרונה עד למקום ה-121 בעולם, הצליח להדהים את חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי המדורג במקום השמיני בעולם. הצרפתי בן ה-32 ניצח 4:6, 3:6 את דלפו תוך שעה ועוד תשע דקות בלבד ורשם ניצחון ראשון בקריירה מול הארגנטינאי אחרי ארבעה הפסדים. לודרה, שחבט שמונה אייסים, ישחק נגד סם קוורי האמריקאי, שניצח 3:6, 6:7 (1) את מילוש ראוניץ' הקנדי.

ג'ו ווילפריד צונגה, המדורג במקום השביעי בעולם, הצליח לעשות את שלו מול הקהל הביתי וניצח 6:7 (4), 6:7 (3) את ניקולס אלמגרו הספרדי (13) אחרי שעה ועוד 45 דקות של טניס. הצרפתי רשם ניצחון שישי במשחק השישי שלו אי פעם מול אלמגרו. בסיבוב הבא ישחק צונגה מול דויד פרר שגבר על סטניסלס ואווינקה 2:6, 6:4, 2:6.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ייז'י ינוביץ' טניסאי פולני. GettyImages
גיבור היום. ינוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully