וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס: נובאק דג'וקוביץ' הודח כבר בסיבוב השני

הסרבי נכנע לסם קווארי האמריקאי (23) אחרי שעתיים מותחות 0:6, 7:6, 6:4, אבל יסיים את השנה במקום הראשון בעולם

נראה שהעומס הקיים על הטניסאים בסבב נותן את אותותיו עם סיומה של העונה. אחרת איך תסבירו את ההפסד של המדורג 2 בעולם נובאק דג'וקוביץ' כבר בסיבוב השני של טורניר פריס מסדרת המאסטרס לסם קווארי האמריקאי? הטניסאי הסרבי, שניצח בעברו בכל ארבעת המפגשים את האמריקאי שמדורג 23 בעולם, סיים את דרכו בתחרות אחרי קרב שנמשך שעתיים. בכל מקרה, דג'וקוביץ' יסיים את העונה במקום הראשון בעולם ויחליף בפסגה את רוג'ר פדרר.

נולה הגיע משוחרר ממתח ובמערכה הראשונה הוא טייל ל-0:6 חלק אחרי שהשיג שלוש שבירות. המערכה השנייה כבר הייתה מאוזנת יותר, כל אחד מהשניים השיג שבירה אחת, ובסופו של דבר הם נגררו לשובר שוויון. קווארי היה מרוכז יותר, ניצח 5:7 ושלח את ההכרעה למערכה שלישית. אלא שברגעי האמת, דג'וקוביץ' פשוט גמגם. האמריקאי השיג שבירה מוקדמת, והגן על חמש נקודות שבירה שהיו לדג'וקוביץ' במשחקון התשיעי בדרך לניצחון הגדול.

אנדי מארי המשיך את הכושר הטוב שלו והדיח את פול הנרי מאת'יו עם 5:7, 3:6. חואן מרטין דל פוטרו עבר את גיז'רמו גרסיה לופס עם 2:6, 2:6 קליל. דויד פרר לא נתן לעצמו להיות מופתע מול מרסל גראנולרס הספרדי, והשלים את העבודה תוך שעה ועשרים דקות 1:6, 3:6. גם חואן מונאקו בסיבוב השלישי אחרי ניצחון 6:7, 2:6 על גריגור דימיטרוב הבולגרי, וינקו טיפסרביץ' גבר 4:6, 6:7 על איגור סיסלינג ההולנדי.

מי שלא הצליח להמשיך הלאה הוא רישאר גאסקה, שנכנע לקווין אנדרסון הדרום אפריקאי 7:6, 4:6, 6:1. ז'יל סימון המקומי גבר 5:7, 3:6 על ויקטור האנסקו מרומניה. עוד מקומי, מיכאל לודרה, הפתיע את ג'ון איסנר עם 4:6, 6:7. בקרב כל ספרדי ניצח ניקולאס אלמגרו בקושי רב את אלברט ראמוס וינולאס 6:7, 7:6, 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully