וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווארד: "מי שרוצה להיות גדול, צריך קודם כל להיות טוב"

סופרמן על קשיי החיבור בלייקרס. נאש: "אנחנו לא חדים". הארדן על הבכורה החלומית: "אחרי כל הטירוף, פשוט רציתי לשחק"

שמונת ההפסדים של הלייקרס בקדם העונה התקבלו בלוס אנג'לס בהבנה, אבל אחרי שהגלאקטיקוס מלה לה לנד צנחו הלילה (בין רביעי לחמישי) למאזן 2:0 עם הפסד 116:106 בפורטלנד, סימני ייאוש מתחילים להישמע בקבוצה הכי מדוברת של הקיץ

דוויט הווארד שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
"לא ציפינו פשוט להתקבץ יחד וישר להיות אדירים". הווארד/AP

דוויט הווארד אומנם הצליח הפעם לקלוע מהקו (15 מ-19 לעומת 3 מ-14 בהפסד לדאלאס אתמול) וסיים עם 33 נקודות ו-14 ריבאונדים, וגם קובי בריאנט להט עם 30 משלו, אבל סטיב נאש נטש במחצית הראשונה בשל פציעה והצליח לחזור רק לזמן קצר אחרי ההפסקה, והצהובים-סגולים הציגו הגנה חדירה במיוחד וחוסר חיבור בולט בהתקפה.

"אנחנו צריכים ללמוד לשחק ביחד", הודה הווארד בסיום. "מי שרוצה להיות גדול צריך להיות טוב קודם לכן. לא ציפינו פשוט להתקבץ יחד וישר להיות אדירים. זה תמיד תהליך. אנחנו צריכים לדבוק בו כדי שבסיום השנה נוכל להניף את הגביע".

סטיב נאש שחקן לוס אנג'לס לייקרס עם מייק בראון. רויטרס
"אנחנו פשוט לא מצליחים לעמוד במה שאנחנו מנסים לעשות". נאש/רויטרס

נאש, שנחבל בברכו בהתנגשות עם דמיאן לילארד, אמר: "מעולם לא נפגעתי במקום הספציפי הזה, זה מאוד מתסכל". נאש עשוי להחמיץ את המפגש המסקרן מול הקליפרס בלילה שבין שישי לשבת, ועל מצבה של קבוצתו החדשה אמר הרכז הקנדי: "אנחנו לא חדים. אני חושב שהחבר'ה מנסים, אבל אנחנו פשוט לא מצליחים לעמוד במה שאנחנו מנסים לעשות".

המאמן מייק בראון הוסיף: "המצב המוראלי שלנו בסדר, אבל אף אחד לא אוהב להפסיד. אנחנו צריכים להתרכז במה שיוביל אותנו להשיג ניצחון, וזו ההגנה קודם כל, ולאחר מכן כמובן שאנחנו צריכים לשמור על הכדור".

ג'יימס הארדן שחקן יוסטון רוקטס מול גרג מונרו שחקן דטרויט פיסטונס. AP
"רציתי לקלוע וליצור מצבים". הארדן/AP

ג'יימס הארדן הושמץ בימים האחרונים מכל כיוון, אחרי שסירב להאריך את חוזהו באוקלהומה סיטי בגלל מחלוקת כספית, ונשלח ליוסטון שהעניקה לו חוזה של 80 מיליון דולר לחמש שנים. שעות ספורות אחרי שחתם רשמית על החוזה, ערך הגארד המזוקן בכורה במדי הרוקטס, שהפכה להצגה של איש אחד.

הארדן, שעמד בצילם של קווין דוראנט וראסל ווסטברוק בת'אנדר וזכה אשתקד בתואר השחקן השישי של העונה, התפוצץ עם 37 נקודות ו-12 אסיסטים בניצחון 96:105 בדטרויט, אמר אחרי המשחק: "אחרי כל הדיבורים והטירוף בשבוע האחרון, פשוט רציתי לצאת ולשחק כדורסל. פשוט רציתי לקלוע וליצור מצבים, ולערב את הגבוהים במשחק. הרבה מהשחקנים שלנו התעלו, ואני חושב שזה מה שהולך להיות לאורך העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully