וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א ללוזון: דחה את הדרבי או שנלך להליך משפטי

31.10.2012 / 16:13

הפועל תל אביב שלחה מכתב זועם להתאחדות: "הסירוב שלכם שרירותי ולא סביר". כמו כן מאיימים: בגילויי גזענות נרד מהמגרש

הנהלת הפועל תל אביב פנתה היום (רביעי) במכתב נזעם להתאחדות לכדורגל וליושב הראש אבי לוזון, וזאת לאור הסירוב של ההתאחדות לדחת את הדרבי התל אביבי. המפגש בין מכבי תל אביב להפועל אמור להיערך ביום ראשון, ה-11 בנובמבר, ואילו האדומים דורשים לדחות את המשחק ביום אחד מאחר שהקבוצה משחקת ביום חמישי, שלושה ימים לפני כן, בצ'כיה מול ויקטוריה פלזן במסגרת הליגה האירופית.

אבי לוזון יו"ר ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
בהפועל טוענים: "הדחייה שלכם לבקשתנו אינה עומדת בכל אמת מידה ציבורית של סבירות, מידתיות והגינות". לוזון/קובי אליהו

"הסירוב הוא שרירותי ובלתי סביר", נכתב במכתב, "ומנוגד לשורת ההיגיון, ההגינות והשוויון המוטל עליכם... המשחק נגד פלזן אמור להיות המשחק הרשמי השישי של הקבוצה בתוך 21 ימים... השחקנים עתידים להגיע לישראל ביום שישי בבוקר, אחרי שלא ישנו לילה שלם, וההתאוששות הפיזיוליגית הנדרשת ארוכה. הקבוצה לא תצליח להכין את עצמה כראוי, עם חשש כבד לפגיעה בבריאות השחקנים.

"למרות זאת, פניית הקבוצה נדחתה ללא נימוק, על בסיס אמירה לקונית שמאמן הנבחרת מתנגד לדחייה מכיוון שהנבחרת הלאומית מתכוננת למשחק ידידות בהמשך אותו שבוע ותיגרם דחייה של 12 שעות בזימון השחקנים.

"הדחייה שלכם לבקשתנו אינה עומדת בכל אמת מידה ציבורית של סבירות, מידתיות והגינות... אנו מבקשים כי עמדתכם תישקל מחדש, על מנת שלא לאלצנו לנקוט בהליך משפטי בנושא".

השופט אוראל גרינפלד שולף כרטיס אדום לשחקן הפועל תל אביב טוטו תמוז. ברני ארדוב
הקבוצה תיתן גיבוי מלא לשחקניה אשר ייפלו קורבן להתנכלות גזענית. בפעם הבאה שזה יקרה, כל שחקני הקבוצה ונושאי התפקידים יירדו מהדשא באופן מיידי"/ברני ארדוב

כמו כן, בהפועל שוב תמהים מדוע אירועי המשחק מול בית"ר ירושלים, לטענתם, לא דווחו בדו"ח השיפוט. "ההתעלמות תמוהה ומפתיעה", טוענים בהפועל, לאחר שלא צוינו נהמות לשחקנים השחורים ונאצות גזעניות, כפי ששחקנים בקבוצה טענו, "מוזר שחושיהם של בעלי התפקיד נעלמו. שתיקתכם היא רמה ומטרידה".

בהפועל מדווחים להתאחדות על החלטה נחרצת של ההנהלה: "הקבוצה תיתן גיבוי מלא לשחקניה אשר ייפלו קורבן להתנכלות גזענית. בפעם הבאה שזה יקרה, כל שחקני הקבוצה ונושאי התפקידים יירדו מהדשא באופן מיידי. אם הקבוצה תיענש על כך, נפנה לגורמים המשפטיים מחוץ להתאחדות. ישנם נושאים החורגים מגדר המסגרת הספורטיבית.

"אנחנו מצפים שקולכם יישמע ברמה, וזאת במקום להתנצח באופן ילדותי עם הקבוצה בתקשורת באמצעות תגובות עלומות של גורמים שאינם מזדהים בשמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully