וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל ת"א מאיימים: נפנה לאופ"א בעניין תמוז

30.10.2012 / 18:30

בקבוצה המומים מכך שבית"ר לא תעמוד לדין על הנהמות לעבר החלוץ, ועל שזריקת חפצים לעבר הספסל לא צוינה בדוח השיפוט

one

הסערה בהפועל תל אביב מההפסד אמש (שני) 3:2 לבית"ר ירושלים רק מתגברת. למרות שבקבוצה הוציאו היום בבוקר מכתב להתאחדות, שבו התלוננו על קריאות גזעניות של אוהדי בית"ר לעבר חלוץ הקבוצה, טוטו תמוז, בהפועל לא יסתפקו בצעדים אלה. במועדון הודיעו שאם ההתאחדות לא תנקוט בצעדים משמעתיים כנגד בית"ר ירושלים, הקבוצה תפנה ותתלונן במוסדות אופ"א.

אתמול, כזכור, הורחק תמוז לאחר שסימן לקהל הביתי להיות בשקט, מה שעורר סערה גדולה בקבוצה. הבוקר הוציאו בהפועל מכתב חריף להתאחדות לכדורגל בעקבות אותה הרחקה, ובשל העובדה כי אוהדי בית"ר נהמו לעברו, ואף החזיקו וזרקו בננות מפלסטיק. האדומים זועמים שדברים אלו לא צוינו בדוח השיפוט, ושעל פי הנראה בית"ר לא תעמוד לדין על התנהגות אוהדיה.

על כן החליטו במועדון, לאחר דיון שנערך היום, שאם בהתאחדות לא יענישו בחומרה את בית"ר, המשך ההליך יהיה מול מוסדות אופ"א. "להשוות את טוטו לקוף, לנהום לו ואף לזרוק בננות למגרש זה מהות הגזענות", אמר גורם בקבוצה. "זו בדיחה ממש גרועה, שצוות השיפוט במשחק טען כי מדובר בקריאות על רקע שנאה לשחקן. אנחנו לא נעבור לסדר היום על זה. אלו דברים שחייבים להוקיע מהכדורגל".

תמוז יעמוד לדין על התפרצותו לעבר שופט המשחק אוראל גרינפלד, ובקבוצה מקווים שלאור היחס שקיבל החלוץ בטדי, לא תהיה החמרה בעונשו.

חלוץ הפועל תל אביב טוטו תמוז. קובי אליהו
התנועה שהתחילה. טוטו תמוז מסמן "שקט"/קובי אליהו

יתרה מכך, בהפועל אף הביעו פליאה כי גם יריקות וזריקת כוסות מצד אוהדי בית"ר לעבר המאמן טוטו תמוז ועוזרו שביט אלימלך, אף הם לא נרשמו בדוח השיפוט. בקבוצה יש כעס גדול סביב כל אירועי המשחק אמש. "ברמת השרון השופט ידע טוב מאוד לרשום בדוח השופט מצת אחת שנזרקה בסיום המשחק, ועשו על זה רעש גדול", אמר גורם אחר בקבוצה. "הצורה שבה אוהדי בית"ר התנהגו לשחקני הספסל שלנו ולצוות המקצוע היא ביזיון אחד גדול. זה לא מתקבל על הדעת שאף אחד מצוות השופטים לא ציין את היריקות וזריקת החפצים בדוח".

שחקני הקבוצה ישתתפו מחר (16:30) בהפנינג של בית הספר לכדורגל ויגיעו לחודורוב ולבית הספר בספורטק צפון.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"הצורה שבה אוהדי בית"ר התנהגו לשחקני הספסל שלנו ולצוות המקצוע היא ביזיון אחד גדול". הקהל הירושלמי מול הפועל תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully