וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאן יוטר נבחר לשחקן החודש, אפי בירנבוים המאמן

מאמן מכבי ראשון לציון והפורוורד נבחרו בעקבות הפתיחה המרשימה של קבוצתם. יוטר: "זו ההוכחה לעבודה הקשה שלי"

בעקבות הפתיחה המרשימה של מכבי ראשון לציון, מנהלת הליגה הודיעה היום (רביעי) כי אפי בירנבוים ואדריאן יוטר הם נבחרי חודש אוקטובר של ליגת העל בכדורסל. לראשונה נעשתה הבחירה על ידי פאנל נרחב של עיתונאים מכל גופי התקשורת.

בשלושת המשחקים הראשונים יוטר רשם ממוצעים של 20.7 נקודות, 10.3 ריבאונדים ו-3.0 חסימות למשחק, והוביל את קבוצתו למאזן 0:3. שלושת הנצחונות הושגו בהפרש ממוצע של 14.7 נקודות למשחק. יוטר נבחר כמעט פה אחד על ידי העיתונאים אשר השתתפו בבחירה.

הסנטר הג'מייקני מוביל את הליגה במדד משוקלל ובחסימות, הוא שני בדירוג מלך הסלים, רביעי בליגה בריבאונד התקפה (4.0 למשחק), חמישי בליגה בריבאונדים ובאחוזים מקו העונשין (85.7%) וזרק מהקו יותר מכל שחקן בליגה עד כה: 9.3 זריקות למשחק.

"הבחירה בי משמחת אותי מאוד", אמר יוטר, "זו ההוכחה הטובה ביותר לעבודה הקשה שעשיתי הקיץ על מנת להיות מוכן לעונה. את הפרס אני רוצה להקדיש לכל השחקנים שעובדים קשה על מנת לשמור על המשכיות".

מאמן החודש הוא אפי בירנבוים. "אני שמח שפתחנו את העונה ברגל ימין", אמר המאמן הוותיק, "מדובר בצעד ראשון וחיובי שעשינו בתחילת העונה, אבל הדרך עוד ארוכה מאוד. עבורי לא מדובר בפרס אישי אלא בפרס עבור כל הצוות שסביבי ובראשם מתן חרוש עוזר המאמן".

בירנבוים קיבל 50 אחוז מקולות פאנל הבוחרים. דני פרנקו, שהוביל את נתניה למאזן 0:3, קיבל 37 אחוז מהקולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully