וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר מאיימת: תביעת דיבה נגד תמוז והפועל ת"א

בית"ר ירושלים מאסה ב"קמפיין השקרי" של הפועל ת"א, ושלחה מכתב זועם להתאחדות: "תמוז פרובוקטור, התנהגותו מתסיסה"

one

הנהלת בית"ר ירושלים ויושב ראש הקבוצה איציק קורנפיין שלחו היום (רביעי) מכתב זועם לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, ובו הם דורשים להחמיר עם חלוץ הפועל תל אביב טוטו תמוז, שהורחק במשחק בין הקבוצות ביום שני האחרון.

לאחר מכן שלחה הנהלת בית"ר מכתב לאריק דג'מבה דג'מבה, טוטו תמוז והפועל תל אביב, שבו איימה בתביעת דיבה אם ימשיכו את "הקמפיין השקרי", כדבריהם.

"הפסיקו לאלתר את פרסומי לשון הרע, והנכם נדרשים לפרסם התנצלות", דרשו נציגי בית"ר, "מועדון שהתפרסם ב'שירי שואה', הקנטות מזעזעות כלפי הקבוצות היריבות ואנשי ציבור (אובארוב, אבי כהן ז"ל, אהובה תומר ז"ל ועוד), ועוד שלל התנגויות אלימות וקיצוניות שאין דומה להן במועדונים אחרים, מוטב אם תפעלו לשיפור התנהגות אוהדיו, בטרם יפנה לחנך מועדונים אחרים".

איציק קורנפיין יו"ר בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"השמצה של מועדון אחר ועשרות אלפי אוהדיו, רק כדי לחלץ שחקן פרובוקטור מעונש בבית הדין, לא רק שאינה צריכה להצליח, אלא ראוי שתגרום להחמרה בעונשו". קורנפיין/ברני ארדוב

לפני כן הנהלת בית"ר כתבה מכתב זועם להתאחדות לכדורגל. "החל מסיום המשחק פתחה הפועל תל אביב בקמפיין שקרי, שכל מטרתו ניסיון למלט את תמוז מעונש קשה בבית הדין בגין התנהגותו המתסיסה והחמורה", נכתב במכתב, "במסגרת הקמפיין הושמעה מסכת שקרים בוטה נגד בית"ר ירושלים ועשרות אלפי אוהדיה. נטען כי הושמעו לעברו קריאות גזעניות, שנזרקו עליו בננות, ועוד ועוד כזבים מפרי דמיונם הקודח בניסיון לתרץ את התנהגותו.

"לכך נשיב - לא היו דברים מעולם! לו נזרקו בננות, היכן התיעוד על כך? הייתכן שגם השופט, גם המשקיף וגם המצלמות לא קלטו את זה? ואולי הטענה הזאת שקרית? בית"ר מגנה כל תופעת גזענות ונאבקת בתופעה, והשקרים של הפועל תל אביב פוגעים בניסיונות האלו.

"לפיכך נבקש כי יידעו להם אנשי הפועל תל אביב שהמטרה אינה מקדשת את האמצעים. השמצה של מועדון אחר ועשרות אלפי אוהדיו, רק כדי לחלץ שחקן פרובוקטור מעונש בבית הדין, לא רק שאינה צריכה להצליח, אלא ראוי שתגרום להחמרה בעונשו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
חן עזריאל שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"כולם יודעים איזה תקופה קשה הוא עבר. לחזור לחיים ככה נגד הפועל תל אביב זה הדבר הכי גדול שהוא יכול היה לבקש". עזריאל/ברני ארדוב

מוקדם יותר הבוקר, בבית"ר הביעו זעם גדול על ההתנהלות התקשורתית של הפועל תל אביב. "אם איציק קורנפיין דיבר עם חיים רמון בבוקר, ואחרי זה כל היום המשיכו ההשתלחויות, כנראה שזאת הדרך שלהם", אמרו היום בבית"ר, "פשוט בושה וחרפה כל מסכת השקרים הזו. הם עושים הכל כדי להימנע מעונש חמור לטוטו. ככה זה הפועל תל אביב, אנחנו כבר ממתינים להודעה הבאה שלהם. היה להם לילה שלם לחשוב, נראה מה ימציאו היום".

בצד המקצועי חוזרת הבוקר הקבוצה להתאמן לקראת המשחק נגד הפועל רמת השרון בשבת הקרובה. המאמן אלי כהן מתכוון להוריד את שחקניו כמה שיותר מהר לקרקע על מנת להביא אותם מוכנים מנטאלית למשחק. "כמו שאני מכיר את אלי, הוא הולך לתפוס עלינו טירוף היום באימון", אמר שחקן בקבוצה, "אוי ואבוי למי שיחשוב להיות פצוע או לא להתאמן, אלי יעשה לו סדרת חינוך עד שבת".

מי שקיבל הרבה מחמאות בסיום המשחק היה חן עזריאל, שגם אותו מנסה אלי כהן להוריד לקרקע כמה שיותר מהר. בני משפחתו של עזריאל התרגשו עד דמעות ביציע , ודודו של חן, דני סבן, שמלווה אותו לאורך הקריירה, אמר: "כולם יודעים איזה תקופה קשה הוא עבר. לחזור לחיים ככה נגד הפועל תל אביב זה הדבר הכי גדול שהוא יכול היה לבקש".

זאב חיימוביץ' שחקן הפועל תל אביב שומר על ערן לוי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"רק נגד רמת השרון נראה אם חזר לנו הביטחון". לוי/ברני ארדוב

מי שלא הצליח למצוא את עצמו על המגרש ביום שני היה ערן לוי, שנראה היה לא רגוע במשחק ולנוכח האווירה. "קשה להגדיר את מה שהיה במשחק הזה, חוויה נדירה", אמר ערן לוי, "אישית היה לי משחק לא הכי טוב, אבל היה כיף לראות את חן פורח ואת הקהל מפרגן לו. לא הייתי בהתלהבות יתר, זה קורה במשחקים כאלה, ונעשה את השינוי שצריך כדי להשתפר. רק נגד רמת השרון נראה אם חזר לנו הביטחון. אני אישית מאמין שכן, אבל נצטרך להוכיח את זה במשחק פחות אטרקטיבי, זה מבחן אופי לכולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully