וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "שיהיה לשופט בהצלחה"

אחרי המפגש הסוער בראשון, יונייטד שוב מגיעה לסטמפורד ברידג', הפעם בסיבוב הרביעי בגביע הליגה. שכטר יוצא לאנפילד

ספורט 2

הסיבוב הרביעי בגביע הליגה האנגלי יימשך מחר (רביעי), כשבמוקד המפגש החוזר בין צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, שרק קיימו קרב סוער בליגה ביום ראשון האחרון. תשומת הלב, איך לא, תתרכז בשופט המשחק לי מייסון, שיצטרך לתקן את הרושם שהותיר הקולגה מארק קלטנברג. נוריץ' תארח את טוטנהאם וסוונסי תגיע לאנפילד למשחק מול ליברפול, כשאיתי שכטר מקווה לקבל קצת אקשן.

חאבייר הרננדס שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג עם אשלי יאנג. רויטרס
שער זה הובקע ממצב נבדל. אשלי יאנג וחאבייר הרננדס חוגגים על צ'לסי/רויטרס

צ'לסי - מנצ'סטר יונייטד (20:45)

אם לא קיבלתם מספיק צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד השבוע, שתי הקבוצות ייפגשו מחר (רביעי) שוב בסטמפורד ברידג', הפעם בסיבוב הרביעי שלי גביע הליגה. ביום ראשון זה נגמר עם 2:3 ליונייטד, במשחק שהיה בו הכל - בעיקר סערות שיפוט תוצרת מארק קלטנברג. ההתמודדות הפעם תופקד בידיו של לי מייסון, שיצטרך לנקות את הלכלוך. "שיהיה בהצלחה לשופט", איחל מנג'ר יונייטד אלכס פרגוסון.

לאחר שקלטנברג הרחיק ברניסלב איבאנוביץ' ופרננדו טורס, ואף אישר שער בנבדל של חאבייר הרננדס, כל העיניים יופנו לעבר מייסון. אותו מייסון כבר עמד בקו האש במשחק של יונייטד בדצמבר 2010, אז אישר שער גבולי של חלוץ בירמינגהאם לי בוייר, שספק נגע בכדור עם ידו. גם באפריל האחרון השדים האדומים התוודעו למשרוקיתו של מייסון, כשהגיע לאולד טראפורד, הרחיק את קשר ק.פ.ר שון דרי ושרק לפנדל לזכות יונייטד למרות שהחלוץ המוכשל אשלי יאנג היה בנבדל.

וחוץ משיפוט, יהיו גם 22 שחקנים על הדשא. ססאר אספיליקואטה, ויקטור מוזס, מרקו מרין ודניאל סטארידג' אמורים לפתוח בהרכב הבלוז, שיחסרו את ג'ון טרי, טורס ואיבאנוביץ' המורחקים. גם פרנק למפארד הפצוע ייעדר. ביונייטד, פרגוסון צפוי לתת מנוחה לרובין ואן פרסי, ווין רוני וריו פרדיננד. מייקל קין, מרניק ורמייל וסקוט ווטון צפויים לשחק בצד האדום.

למרות שזה בסך הכל גביע הליגה, צ'לסי מגיעה למפגש לאחר שני הפסדים רצופים, ואירועי יום ראשון לבטח ישפיעו על מצב הרוח. אפשר לצפות לקרב. זהו המפגש הרביעי של שתי הקבוצות במפעל השולי, לכל קבוצה שני ניצחונות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שופט אנגלי לי מייסון. GettyImages
ייכנס לנעליו של קלטנברג? לי מייסון/GettyImages

נוריץ' - טוטנהאם (20:45)

זהו שחזור גמר גביע הליגה מ-1973, אז ניצחה טוטנהאם 0:1 משער של ראלף קווטס. מנג'ר התרנגולים אנדרה וילאש בואש ישתמש במחליפים, במשחק הרביעי של קבוצתו ב-12 ימים. עמנואל אדבאיור ומוסא דמבלה בספק בגלל פציעה, הוגו לוריס צפוי לפתוח בין הקורות. משחק הליגה בין הקבוצות העונה, ב-1 בספטמבר, טוטנהאם הוליכה 0:1 (דמבלה) אך חמש דקות לסיום כבש רוברט סנודגראס את השוויון.

ליברפול - סוונסי (21:00)

מפגש ראשון בין ברנדן רוג'רס לאקסית מסוונסי. החלוץ הישראלי איתי שכטר עשוי לקבל דקות במפגש במדי האורחת, שתחסר את השוער מישל וורם הפצוע. גרהארד טרמל יפתח במקומו. אשלי וויליאמס ו-ווין ראוטלדג' בספק, והמגן השמאלי דוויט טינדאלי נערך להופעת בכורה בהרכב.

בליברפול, סטיוארט דאונינג וג'ורדן הנדרסון מקווים לפתוח, כשלואיס סוארס וסטיבן ג'רארד אמורים לקבל מנוחה. המרסיסיידרס, שזכו בעונה שעברה בגביע, נכשלו להבקיע בשני המפגשים האחרונים מול הוולשים.

הוגו לוריס שחקן טוטנהאם. רויטרס
בין הקורות: הוגו לוריס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully