וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי: מיקה ריצ'ארדס ייעדר ארבעה חודשים

המגן שסובב את ברכו במשחק הליגה האחרון מול סוונסי, סובל מקרע במיניסקוס: "ידעתי מיד שהפציעה שלי חמורה מאוד"

מיקה ריצ'ארדס, מגן מנצ'סטר סיטי, שנפצע בצורה קשה במשחק הליגה האחרון של הקבוצה מול סוונסי, צפוי להעדר כארבעה חודשים וייתכן כי סיים את העונה. כך מדווחת היום התקשורת האנגלית. על פי הדיווחים, השחקן סובל מקרע במיניסקוס בברכו הימנית, והוא צפוי לעבור תקופת שיקום ארוכה במיוחד. המגן סובב את ברכו בדקה ה-84 במהלך המשחק מול סוונסי ופונה על אלונקה כשהוא נאנק מכאבים.

"החדשות הטובות הן שהפציעה מתאחה והברך שלי תהיה בסדר". כך אמר ריצ'ארדס לאתר הרשמי של הקבוצה והוסיף: "אני לא יכול לעשות שום פעילות בחודש וחצי הקרובים וזה כנראה ייקח בין 12-16 שבועות עד שאוכל לחזור למגרשים". על רגע הפציעה: "איך שנפצעתי ידעתי שהפציעה הזו חמורה מאוד. הברך ננעלה לי ולא יכולתי לדרוך על הרגל. אני אעבוד קשה ככל שאוכל כדי לחזור כמה שיותר מהר למגרשים".

ריצ'ארדס, החמיץ את פתיחת העונה עם הסיטי בגלל פציעה בקרסול, אותה הוא ספג במשחק הנבחרת הצעירה במשחקים האולימפיים ב-2012. כזכור, רק לפני מספר ימים צוטט המגן כשהוא יוצא בביקורת חריפה נגד המנג'ר שלו לאחר ההפסד בליגת האלופות לאייאקס. בכל מקרה, מי שיאייש בתקופה הקרובה את עמדת המגן הימני בקבוצה הוא פאבלו זבאלטה הארגנטינאי.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully