וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס: "המרדף אחרי ברצלונה מאתגר אותנו"

למרות פער שמונה הנקודות מהקטאלנים, בלמה של ריאל מדריד, לא מוותר על האליפות: "מבטיח שנאבק על התואר עד הסוף"

הרבה לחץ השתחרר בריאל מדריד ביום ראשון האחרון, אחרי הניצחון המשכנע, 0:5 בחוץ על מאיורקה של דודו אוואט ותומר חמד. אחרי ההפסד לבורוסיה דורטמונד בליגת האלופות, בריאל ניסו להרגיע את הביקורות ולשדר עניינים כרגיל והמשחק מול מאיורקה ללא ספק עזר להרגעת הרוחות במועדון שבו שקט היא מילה גסה.

למרות הניצחון המשכנע, הפער בין ריאל לברצלונה ואתלטיקו מדריד המוליכות הוא עדיין שמונה נקודות ויהיה קשה מאוד לאלופה להשיג את הקטאלנים שמנצחים ללא הפסקה. מי שהתייחס היום למאבק בין בארסה לריאל הוא סרחיו ראמוס, בלמה של ריאל, שמשחק לאחרונה כמגן ימני במקומו של ארבלואה הפצוע.

"האתגר הזה להשיג את ברצלונה בטבלה נותן לנו המון מוטיבציה. אנחנו נילחם עד הסוף ונהיה בתמונת האליפות עד המחזורים האחרונים". אמר ראמוס והוסיף: "אנחנו רואים שברצלונה ואתלטיקו ממשיכות לנצח, אבל אנחנו מרוכזים במשחקים שלנו ורוצים לנצח כל משחק". על הניצחון מול מאיורקה הוא אמר: "זה היה ניצחון חשוב מאוד במגרש קשה מאוד והשגנו אותו בצורה משכנעת. אנחנו נמשיך לעשות את שלנו ולא נעצור".

עוד לפני שתחזור להתרכז במשימות שלה בליגה הספרדית, האלופה תתארח מחר אצל אלקויאנו בגביע הספרדי. ביום שבת תארח האלופה את סראגוסה ושבוע לאחר מכן תנסה לגמול לבורוסיה דורטמונד על ההפסד שהנחילה לה בליגת האלופות במחזור האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully