וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסערה בארה"ב: שני משחקי NBA בסכנת דחייה

בליגה מקווים שהמטוסים של דנבר ואינדיאנה יוכלו לנחות בפילדלפיה וטורונטו בהתאמה. נדחה תום מועד הטריידים ב-NFL

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

הסערה סנדי, superstorm, כפי שהגדירו אותה בחלק מכלי התקשורת בארה"ב, כבר הספיקה לגבות את חייהם של 13 אנשים לפחות והביאה להפסקות חשמל ברחבי החוף המזרחי, וכמובן שיש לה השפעה ישירה גם על אירועי ספורט. ככה זה נראה לפחות כרגע.

NBA (כדורסל)

האימון של ניו יורק ניקס שהיה אמור להתקיים אתמול, בוטל, אבל זו הדאגה הפחות גדולה של קברניטי הליגה. העונה צפויה לצאת לדרך הלילה והסערה שמצפינה עשויה להביא לדחייתם של המשחקים של פילדלפיה נגד דנבר ושל טורונטו של אינדיאנה, במידה שהמטוסים של הקבוצות האורחות לא יוכלו לנחות. המשחק בין ניו יורק ניקס לברוקלין נטס ביום חמישי אמור להתקיים כמתוכנן בשלב זה.

NFL (פוטבול)

המחזור הסתיים הלילה (בין שני לשלישי) עם משחק שהתקיים באריזונה, כך שלא צפויים ביטולים את דחיות, אבל הנהלת הליגה דחתה את סגירת חלון ההעברות מהיום ב-16:00 שעון מזרח, ליום חמישי ב-16:00 שעון מזרח. הסיבה היא שלא מעט קבוצות במזרח ארצות הברית סגרו את משרדיהן ובהנהלת ה-NFL ביקשו לתת להן עוד 48 שעות לביצועים אפשריים של טריידים.

כדורסל מכללות

מכללת סט. ג'ון העבירה את משחק טרום העונה הראשון שלה, נגד סונומה סייט, מיום חמישי ליום שבת. קונטיקט ביטלה את אימוני יום שני ויום שלישי, בעוד לא התקבלה החלטה בנוגע לאימון ביום רביעי. קבוצת הכדורסל של מכללת דלאוור במצב זהה לזה של קונטיקט. בג'ורג'טאון ובפן סטייט החליטו להמתין ולראות האם תהיה גישה לקמפוס, וכשתהיה כזו לחדש את האימונים.

MLS (כדורגל)

המשחק הבא שיתקיים באזור שעשוי להיפגע כתוצאה מסנדי המשתוללת הוא זה בו תארח די סי יונייטד את ניו יורק רד בולס ביום ראשון. כרגע לא צפויה בעיה לקיים את המשחק מבחינת מגז אוויר.

NHL (הוקי קרח)

הנהלת הליגה סגרה את משרדיה בניו יורק לכמה ימים, אך מכיוון שהליגה בין כה וכה מושבתת, זה לא שינה הרבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully