וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמארה סטודמאייר ייעדר כחודש וחצי

פורוורד הניקס שוב סובל מבעיות בברכו השמאלית ויחמיץ את פתיחת העונה ב-NBA. דאלאס: כריס קיימן ייעדר מול הלייקרס

אחרי תקופה ארוכה של המתנה, ליגת ה-NBA חוזרת הלילה (רביעי) לפעילות עם שלושה משחקים שיוציאו לדרך את עונת 2012/13. ניו יורק ניקס לא תשחק, אך עוד לפני שהעונה יצאה לדרך היא התבשרה שתאלץ לפתוח את העונה ללא אמארה סטודמאייר, הפורוורד המצויין שלה.

על פי הדיווחים בארה"ב, השחקן ייעדר כשישה שבועות לפחות, בעקבות פציעה חוזרת בבירכו השמאלית. אלו חדשות לא טובות עבור הניקס, שקיוותה שהכוכב שלה יהיה כשיר בזמן לפתיחת העונה, אך אחרי בדיקה נוספת שעבר השחקן על ידי הרופא שניתח אותו ב-2005, התברר כי הוא ייאלץ לקבל מנוחה נוספת.

בעיות הבירכיים של סטודמאייר ידועות כבר תקופה ארוכה וב-2010 הניקס היתה הקבוצה היחידה שהיתה מוכנה להציע לשחק חוזה ארוך טווח לחמש שנים. הניקס תפתח את העונה בליל חמישי עם משחק מול ברוקלין נטס המתחדשת וללא סטודמאייר הפצוע, מצפים לה חיים קשים מול אחת הקבוצות הכי מסקרנות בליגה.

קבוצה שכן תפתח הלילה את העונה היא דאלאס מאבריקס, שתפגוש את לוס אנג'לס לייקרס בסטייפלס סנטר. ריק קרלייל, המאמן של המאבס ייאלץ להסתדר הלילה ללא דירק נוביצקי וגם ללא כריס קיימן, הסנטר הגרמני שהגיע לקבוצה מניו אורלינס.

קיימן סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי והוא לא הצליח להתאושש בזמן לפתיחת העונה. מי שצפוי להחליפו בחמישייה מול הלייקרס הוא אדי קארי, לו מצפה משימה לא פשוטה בכלל - לעצור בצבע את דוויט הווארד, הסנטר של הלייקרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully