וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו השוותה את פתיחת העונה הטובה בהיסטוריה

שמונה ניצחונות ותיקו, בדיוק כמו בעונת 1995/6 הגדולה. המאמן סימואנה מזהיר: "אם נחרוג מהדרך שלנו, יתחילו הבעיות"

בזמן שכולם ממשיכים לדבר על ברצלונה, ריאל מדריד והפער בין שתיהן, אתלטיקו מדריד מתרכזת בעצמה והיא לא עוצרת. המכונה של דייגו סימאונה שראויה להרבה יותר תשומת לב, גברה אמש (ראשון) 1:3 על אוסאסונה במה שהיה ניצחון הליגה השמיני שלה מתשעה משחקים, וכמו ברצלונה, גם לה יש 25 נקודות.

הקולצ'יונרוס השוו את פתיחת העונה הטובה ביותר שלהם בהיסטוריה (שמונה ניצחונות ותיקו) והם יכולים להגניב חיוך כי עד עכשיו השיא היה שייך לקבוצה הגדולה של 1995/6, שזכתה אז בדאבל. ההיסטוריה חוזרת?

ב-22 המשחקים הרשמיים האחרונים שלה, אתלטיקו ניצחה ב-19 משחקים וסיימה שלושה נוספים בתיקו. בנוסף, ה-1:3 שלה אתמול היה הניצחון ה-12 שלה ברציפות בכל המסגרות. מדהים.

"אסור לנו לחרוג מהדרך בה אנחנו נמצאים, אחרת יתחילו הבעיות", אמר המאמן דייגו סימאונה, שכידוע שימש כחשקן מפתח באותה עונת 95/6 מפורסמת, "הניצחון על אוסאסונה הראה כמה אנחנו חזקים כקבוצה. אני תמיד מדבר על הקבוצה כולה ולא על שחקנים בודדים, אני אומר רק את האמת".

מי שהמשיך להפציץ הוא רדאמל פלקאו, שהבקיע משחק 11 ברציפות כולל משחקי נבחרת והפעם הסתפק בכיבוש בודד. "מבחינתי פלקאו ולאו מסי הם הטובים ביותר", אמר הבלם מירנדה, שכבש את הראשון אתמול. הברזילאי הוסיף: "כרגע אנחנו חושבים רק על המשחק הבא ולא מסתכלים על הטבלה. יש עוד הרבה זמן לעונה הזו. יש לנו סגל מצוין ושחקנים גדולים ואנחנו יכולים להתחרות בקבוצות אחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully