וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת במכבי ת"א על בלאט: זלזל ביריבה

29.10.2012 / 7:15

גורמים בקבוצה לא אהבו את אי שיתופו של דווין סמית' בתבוסה לראשל"צ. שון ג'יימס: "הגענו רכים, אבל זה רק הפסד אחד"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אנשי והנהלת מכבי תל אביב אמנם ניסו לשמור על ארשת פנים רגועה, אך התקשו להסתיר את אכזבתם ואת תחושת העלבון מההפסד המביך למכבי ראשון לציון אמש (ראשון) ביד אליהו. שחקני הקבוצה המדוכדכים נשארו ספונים כחצי שעה בחדר ההלבשה, כשהמאמן דיוויד בלאט העיר להם על משחק ההתקפה, על איבודי הכדור, על חוסר משחק קבוצתי וכעס על כך ש"ראשון לציון הייתה יותר אגרסיבית ממכם".

בלאט, שעזב את ההיכל אחרון, סמוך לחצות, הטיח בראיון לאחר המשחק כי "אני חושב שראינו שחקנים שקיבלו יותר מדי קרדיט. היו כאלה שלא ניצלו אפילו את מעט הדקות שהם קיבלו". במהלך המשחק בלאט מאוד לא אהב שלשה שזרק מורן רוט והחטיא, כשבאחד מפסקי הזמן הוא אף העיר לו. יחד עם זאת ברור כי רוט, ששיחק אמש שש דקות, רחוק מלהיות הסיבה להפסד אתמול.

גורם מקצועי בקבוצה אמר לוואלה! ספורט: "השחקנים לא שיחקו ביחד, אלא בצורה אינדיבידואלית . ככה אי אפשר לנצח. הרבה שחקנים פשוט נראו רע". בנוסף, גורמים בקבוצה הביעו חוסר שביעות רצון מהחלטתו של המאמן לא לשתף את דווין סמית' אתמול וחלקם טוענים שזו החלטה ששידרה זלזול ביריבה. "חבל שהוא לא שיחק" אמרו שם.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
כעס על כך שראשון הייתה יותר אגרסיבית. בלאט/ברני ארדוב

שון ג'יימס, שהיווה אולי את נקודת האור היחידה של מכבי במשחק אמש, סיכם: "אני חושב שכקבוצה באנו רכים למשחק הזה, לא התחלנו את המשחק כמו שאנחנו בדרך כלל מתחילים. ראשון לציון היא קבוצה מוכשרת והם קפצו עלינו כבר מהדקה הראשונה. אנחנו פשוט לא שיחקנו כמו שצריך. הפסד זה הפסד בכל מצב, גם אם אנחנו מפסידים בשתי נקודות בלבד אנחנו לוקחים את זה קשה כי אנחנו לא אוהבים להפסיד".

ג'יימס הוסיף: "יש לנו הרבה מאוד משחקים העונה לכן אנחנו לא יכולים עכשיו להיתקע ולחשוב על משחק אחד שהפסדנו בו. צריך להסתכל קדימה בלי לשחרר קלישאות, זה לא שיש לנו יותר מדי ברירות. יש לנו קבוצה טובה וכבר ביום חמישי אנחנו מתמודדים מול קבוצת יורוליג לא פחות טובה, משחק אליו אנחנו צריכים להגיע מוכנים"

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שון ג'יימס שחקן מכבי תל אביב מול אדריאן יוטר שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
"לא אוהבים להפסיד". ג'יימס/ברני ארדוב

"אני הייתי בצד השני במשחק מול מכבי במשך שלוש שנים ולכן אני יודע איך קבוצות מתכוננות למשחק הזה", סיפר ג'יימס, "הם באים מוכנים, הם באים לשחק מול מכבי, הם הגיעו לפה והצליחו לנצל את הערב הלא טוב שלנו וגם ניצחו. אני לא לוקח את ההפסד בצורה קשה כי אם אתה משחק כדורסל, אתה צריך לקחת בחשבון שלפעמים אתה מפסיד. בסוף היום אנחנו לא יכולים לבכות על הפסד אחד".

דיוויד בלאט הדגיש אתמול כי רק ג'יימס תפקד כרצוי במשחק והסנטר אמר: "אני לא חושב שאני השחקן שמוביל את מכבי. יש לנו קבוצה מאוד כישרונית, כרגע יש לנו שחקנים מדהימים ובכל ערב נתון כל אחד בא ונותן את ההצגה הכי טובה שלו. אני חושב רק על הקבוצה. ראשון לציון צריכים לחגוג כי הם עבדו קשה מאוד בשביל הניצחון הזה והוא מגיע להם. ראשון לציון כיסחו אותנו, אבל במשחק הבא אנחנו כבר נראה טוב יותר. זה לא ישפיע על יום חמישי, אנחנו ממשיכים הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully