וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: 2:2 דרמטי בסופרקלאסיקו בין ריבר לבוקה

הדרבי של ארגנטינה חזר בגדול: המיז'ונריוס רצו לנקום והוליכו 0:2, אך היריבה המושבעת חזרה וארביטי השווה בתוספת הזמן

כך נראה סופרקלאסיקו אמיתי. כשנה וחצי המתינו אוהדי ריבר פלייט לנקום בבוקה ג'וניורס. הם זכרו את ההפסד 2:0 לקבוצה של מרטין פאלרמו וחואן רומן ריקלמה, והערב (ראשון) קיבלו צ'אנס לנקום על כל הבדיחות מאז הירידה ההיסטורית לליגה השנייה. אלא שהשחקנים שלהם שמטו יתרון יקר של שני שערים, ספגו בתוספת הזמן וסיימו את הדרבי ב-2:2 דרמטי שהזכיר נשכחות. בוקה עם משחק חמישי ללא ניצחון, אבל מקדימה את ריבר בטבלה עם 19 נקודות לעומת 16 של יריבתה המושבעת. בפסגה ניצבת ניואל'ס אולד בויס המצוינת, שניצחה 1:2 את האלופה ארסנאל מצמד של איגנסיו סקוקו (השני במספרת).

וולטר ארביטי שחקן בוקה ג'וניורס (מימין) עם סנטיאגו סילבה. AP
חתומים על השוויון הדרמטי. וולטר ארביטי חוגג עם סנטיאגו סילבה/AP

המונומנטל געש ורעש, האווירה ביציעים הייתה מחשמלת והקפטן הנרגש דויד טרזגה הגשים חלום והוביל את שחקני ריבר למגרש. כבר אחרי פחות משתי דקות האצטדיון רעד כפי שלא קרה שנים רבות. לאונרדו פונסיו, שהיה היחיד בהרכב ריבר עם ניסיון במשחקי הסופרקלאסיקו, סובב כדור חופשי שנראה די פשוט, אבל קפץ לפני אוריון שהגיב בצורה מוזרה וראה את הכדור חולף לידו ונעצר ברשת. מצב הרוח של המארחים הורע כעבור מספר דקות, בעקבות פציעתו של רמירו פונס מורי. בדקה ה-14 נאלצה ריבר לבצע חילוף נוסף בשל פציעה של מרטין אגירה, ועל פי דיווחים מדובר בשני המקרים בקרע ברצועות הברך ובהיעדרות ארוכה. חואן סאנצ'ס מיניו היה היחיד שהתקרב לשוויון, במחצית שהייתה צבועה כולה אדום לבן (של ריבר ושל האמבולנס).

בוקה קיוותה להימנע ממשחק חמישי רצוף ללא ניצחון, אך בדקה ה-70 התקפה נפלאה של ריבר הסתיימה עם בישול של קרלוס סאנצ'ס לרודריגו מורה האורוגוואי, שעבר את השוער וכבש מזווית קשה. נגמר? לא כשמדובר בדרבי הגדול של ארגנטינה. שש דקות לאחר מכן 'הטנק' סילבה צימק מהנקודה הלבנה והפיח תקוות באלפי האוהדים של בוקה שבקושי הורגשו עד אז באצטדיון. המיז'ונריוס נלחצו לשערם, ודקה בתוך תוספת הזמן המכבש של בוקה השתלם עם שער שוויון דרמטי של וולטר ארביטי, שהקדים את השוער מרסלו בארוברו ודחק עם כל הלב פנימה אחרי בישול בנגיחה של סילבה. איזו דרמה, כמה טוב שהסופרקלאסיקו חזר.

דויד טרזגה שחקן ריבר פלייט מול סנטיאגו סילבה שחקן בוקה ג'וניורס. Natacha Pisarenko, AP
רצה לנקום עבור אוהדי ריבר בסופרקלאסיקו הראשון שלו. דויד טרזגה/AP, Natacha Pisarenko
אוהדי ריבר פלייט בסופרקלאסיקו. Victor R. Caivano, AP
אווירה פנטסטית ביציעים. אוהדי ריבר/AP, Victor R. Caivano
חוליו פלסיוני מאמן בוקה ג'וניורס. AP
הסיגריה שאחרי. מאמן בוקה חוליו פלסיוני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully