וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: לברקוזן הדהימה עם 1:2 בחוץ על באיירן מינכן

הנחילה לבווארים הפסד ראשון העונה בליגה. מנשגלדבאך ניצחה 2:3 בהאנובר. שטוטגרט ניצחה 1:2 את לברקוזן

אחרי משחקי אתמול והניצחונות של שאלקה ובורוסיה דורטמונד האלופה, נסגר המחזור התשיעי בבונדסליגה (ראשון) עם שלושה משחקים ואיזו הפתעה ענקית קיבלנו. באיירן מינכן, הקבוצה של יופ היינקס שהגיע למשחק הזה עם מאזן ליגה מושלם בשמונה משחקים, נוצחה בבית 2:1 על ידי באייר לברקוזן.

גם בורוסיה מנשנגלדבאך הפתיעה כשהנחילה להאנובר הפסד ביתי נדיר מאוד, 2:3 בזכות שער ניצחון ארנגו. במשחק שהחל מוקדם יותר היום, הצליחה שטוטגרט לנצח בביתה 1:2 את איינטרכט פרנקפורט המפתיעה שנמצאת במקום השלישי.

סטפן קיסלינג חלוץ לברקוזן, ג'רום בואטנג שחקן באיירן מינכן. GettyImages
מאבק קשה במינכן. קיסלינג ובואטנג/GettyImages

באיירן מינכן - באייר לברקוזן 2:1

באייר לברקוזן הגיעה לאליאנץ ארנה ללא הרבה ציפיות, מול הקבוצה המושלמת של יופ היינקס, אבל חוללה סנסציה מדהימה והנחילה לבאיירן הפסד ראשון העונה בליגה. הבווארים הגיעו למשחק מלאי ביטחון אחרי הניצחון בליל בליגת האלופות, אך נתקלו ביריבה עיקשת שניצחה גם היא בליגה האירופית באמצע השבוע.

סטפן קיסלינג, מלך שערי לברקוזן, העלה את קבוצתו ליתרון מפתיע בדקה ה-42 לאחר שקיבל כדור רוחב משרלה, וניצל טעות קשה של פיליפ להאם כדי לבעוט מקרוב פנימה. בדקה ה-80 הגיע השיוויון ומי אם לא מריו מנדזוקיץ' היה זה שכבש. קלאודיו פיזארו הפרואני שנכנס כמחליף בדקה ה-74, היה זה שבישל עם כדור גובה מצד שמאל הישר לראשו של הקרואטי שכבש את שערו השמיני העונה ועלה לראש טבלת המבקיעים בגרמניה. גמור? לא אם שואלים את סידני סאם שכבש שער ניצחון מדהים בדקה ה-87 כשהצליח לנגוח מעל בואטנג הגבוה לרשת של נוייר.

מאמן באיירן מינכן, יופ היינקס. GettyImages
ביצע חילוף מנצח. היינקס/GettyImages

האנובר - בורוסיה מנשנגלדבאך 3:2

הקבוצה מהאנובר הגיעה למשחק הזה בטוחה בעצמה, כשהיא יודעת שביתה הוא מבצרה, אך גלאדבך חוללה הפתעה גדולה. זה החל טוב עבור המארחת, כאשר יאן שלאודראף המצויין העלה אותה ליתרון בדקה ה-48 לאחר בישול של מאמה דיוף. אותו דיוף כבש את השני כעבור חמש דקות, אך רק נתן את האות למהפך המדהים של האורחים בתוך תשע דקות. שאלבארו דומינגס החל את הקאמבק בדקה ה-70. רואל ברוארס השווה בדקה ה-77 מבישול של חואן אראנגו ואותו אראנגו השלים את המהפך המדהים בדקה ה-79.

ההפסד של האנובר בבית הוא לא דבר של מה בכך. אגב, הפעם האחרונה שהאנובר נוצחה בביתה, היתה מול אותה מנשנגלדבאך ב-30 באפריל 2011.

חואן ארנגו, שחקן מנשנגלדבאך. Martin Rose, GettyImages
שער ניצחון דרמטי. ארנגו/GettyImages, Martin Rose

שטוטגרט - פרנקפורט 1:2

הקבוצה מפרנקפורט הגיעה לאיצטדיונה של שטוטגרט בידיעה שניצחון שלה יעלה אותה למקום השני, אך למארחת היו תוכניות אחרות. כבר בדקה השישית העלה כריסטיאן גנטנר את שטוטגרט ליתרון מוקדם. פרנקפורט לחצה כדי להשוות והצליחה לאזן את התוצאה משער של אלכסנדר מאייר בדקה ה-67. אולם, המילה האחרונה היתה של ודאד איבישביץ', החלוץ הבוסני הלוהט שכבש את שער הניצחון בדקה ה-84 והעניק לקבוצתו שלוש נקודות יקרות. זה היה שערו החמישי העונה של איבישביץ', שנמצא בכושר מצויין, ומחזיק את הקבוצה הזו כמעט לבדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully