וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: פליקס מגאת פוטר מאימון וולפסבורג

המאמן שהוליך את המועדון לאליפות ב-2009 שילם את המחיר בעקבות פתיחת העונה הכושלת. אנדריס יונקר מועמד להחליפו

פליקס מגאת, מאמנה הוותיק והמעוטר של וולפסבורג, פוטר היום (חמישי) מתפקידו בעקבות פתיחת העונה הכושלת של קבוצתו. תחת הדרכתו של מגאת, שמשמש במועדון גם כיו"ר ומנהל מקצועי, הזאבים פתחו רע מאוד את העונה בגרמניה ואחרי שמונה מחזורים בבונדסליגה, סוגרים באופן מפתיע מאוד את הטבלה עם חמש נקודות בלבד. ההפסד הביתי לפרייבורג (2:0) במחזור הליגה האחרון היה הפסד הליגה הרביעי ברציפות של הקבוצה ובכלל זוהי פתיחת העונה הכי גרועה בתולדות המועדון.

מגאת הגיע לוולפסבורג בעונה שעברה ואחרי עונה בינונית, ביצע חריש עמוק בקיץ ושינה את פניה של הקבוצה, אך הדברים לא התחברו. במועדון זוכרים מאוד לטובה את המנג'ר, שהוליך את הקבוצה לאליפות היסטורית ב-2009. המאמן זכה גם בשני דאבלים רצופים עם באיירן מינכן, אך כעת ייאלץ לחפש מועדון חדש.

מוקדם יותר העונה, מגאת ספג ביקורת קשה מאוד בגרמניה בעקבות תקרית שדווחה ולפייה הוא מנע משחקניו לשתות מים בסיום אחד האימונים בטענה "שהם לא ראויים לשתות אחרי ההופעות הכושלות שלהם בליגה". התקרית הזו הסעירה את אנשי וולפסבורג שלא הסכימו להבליג יותר.

המועמד המוביל להחליף את מגאת הוא עוזרו ההולנדי אנדריס יונקר (50). יונקר שימש כעוזרו של לואיס ואן חאל בברצלונה ובאיירן מינכן ואשתקד אימן את קבוצת המילואים של הקבוצה הבווארית. בעבר הדריך כמאמן ראשי את ווילם 2 ההולנדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully