וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטרס: רדוואנסקה בחצי הגמר, אחרי 3 וחצי שעות

הפולניה ניצחה את שרה אראני 7:6, 5:7, 4:6 בתום משחק גדול. גם אזרנקה בחצי הגמר. באזל: פדרר עלה לארבעת האחרונים

מריה שראפובה שמרה על החלום ליטול את פסגת הדירוג העולמי בתום השנה האזרחית, כאשר הגנה על מאזנה המושלם בטורניר גמר המאסטרס באיסטנבול עם 0:6, 3:6 מצוין על סמנתה סטוסור בתום שעה וחמש דקות בלבד. שראפובה, שהפסידה בשניים מתוך שלושת המפגשים האחרונים שלה עם האוסטרלית, נראתה טוב מאוד ובכך שיפרה את מאזנה ל-0:3 בטורניר.

"אחרי משחק ארוך מאוד בסיבוב הקודם, פשוט ניסיתי להיות אגרסיבית ולסגור אותו יותר מהר", אמרה שראפובה, שהבטיחה את ראשות הבית הלבן. "ידעתי שהמקום שלי בחצי הגמר כבר מובטח, אבל לא רציתי להפסיד. רציתי לעשות דברים כמו שצריך".

מי שהצטרפה לשראפובה בחצי הגמר היא אגניישקה רדוואנסקה (4), שגברה על שרה אראני (7) 7:6, 5:7, 4:6 בתום שלוש שעות וחצי (!). המשחק היה הפכפך, כשהאיטלקיה ניצחה את המערכה הראשונה שארכה למעלה משעה ורבע בשובר שוויון, אולם רדוואנסקה הצליחה לחזור במערכה השניה ולספק כמה נקודות מרהיבות בשלישית בדרך לניצחון הנפלא.

בבית האדום הצטרפה ויקטוריה אזרנקה לסרינה וויליאמס בחצי הגמר, לאחר שגברה על נה לי (8). המדורגת ראשונה בעולם אמנם נזקקה לשעה וארבעים דקות כדי להכניע את הסינית, אך לבסוף עשתה זאת וסיימה את הבית במאזן של 1:2.

* רוג'ר פדרר עלה לחצי גמר טורניר באזל לאחר שניצח בקלילות 2:6, 2:6 את בנואה פיירה הצרפתי. בן ארצו של פיירה, פול הנרי מתיו, העפיל לארבעת האחרונים גם כן לאחר שגבר על גריגור דימיטרוב הבולגרי 6:7, 4:6. צרפתי נוסף שיהיה בחצי הגמר הוא רישאר גאסקה, שגבר על מיכאיל יוז'ני 2:6, 6:7, כשהעולה האחרון לשלב הבא הוא חואן מרטין דל פוטרו, שנזקק לשלוש מערכות כדי להתגבר על קווין אנדרסון הדרום אפריקאי, עם 6:3, 6:7, 2:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully