וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר המאסטרס: סרינה וויליאמס מושלמת, תרתי משמע

סרינה השיגה ניצחון שלישי באיסטנבול, 4:6, 4:6 על אזרנקה, אחרי שכבר פיגרה 3:0 במערכה השנייה. נה לי ניצחה את קרבר

ויקטוריה אזרנקה, סרינה וויליאמס, רד פו, טורניר גמר המאסטרס. GettyImages
חגיגה באיסטנבול/GettyImages

סרינה וויליאמס המשיכה היום בכושרה המרשים, ושמרה על המאזן המושלם שלה בטורניר גמר המאסטרס באיסטנבול. סרינה גברה 4:6, 4:6 על ויקטוריה אזרנקה, המדורגת ראשונה בעולם, והראתה שהיא בהחלט הפייבוריטית הבכירה לזכייה בטורניר.

במערכה הראשונה וויליאמס השיגה שתי שבירות מול ההגשה הלא מספיק יציבה של אזרנקה (43 אחוז בלבד בהגשה הראשונה, 4 שגיאות כפולות). את המערכה השנייה הבלארוסית פתחה היטב ועלתה ליתרון 0:3, אבל סרינה ניצחה שישה מתוך שבעת המשחקונים הבאים, כדי להבטיח את הניצחון תוך שעה ו-35 דקות.

סרינה, כאמור, רשמה את ניצחונה השלישי בטורניר, בעוד אזרנקה במאזן 1:1, אחרי שגברה על קרבר.

המשחק שנעל את יום התחרויות התקיים בבית המקביל, כאשר סמנתה סטוסור, מחליפתה של פטרה קביטובה, התמודדה נגד שרה אראני האיטלקיה, שניצחה 3:6, 6:2, 0:6. עבור אראני זהו ניצחון ראשון אחרי ההפסד למריה שראפובה, בעוד שסטוסור סופגת הפסד ראשון. הקרב על המקום השני בשלב הבא יהיה בין אראני לרדוואנסקה.

נה לי טניסאית סינית. רויטרס
שש שבירות בשעה וחצי. נה לי/רויטרס

היום החמישי של טורניר גמר המאסטרס בסבב ה-WTA יצא לדרך עם משחקה של נה לי מול אנג'ליק קרבר. הטניסאית הגרמניה, שהפסידה בשני המשחקים הראשונים בטורניר מול ויקטוריה אזרנקה וסרינה וויליאמס, נוצחה בפעם השלישית 6:4, 6:3, כאשר הסינית מצידה, שרשמה ניצחון ראשון, שיפרה את סיכוייה להמשיך לשלב חצי הגמר כשהיא עם מאזן של ניצחון למול הפסד.

נה לי שמדורגת שמינית בעולם השיגה את הניצחון השישי בקריירה על היריבה הגרמניה, שמצידה ניצחה רק פעם אחת במפגשים בין השתיים. במערכה הראשונה קרבר אמנם שברה פעמיים את ההגשות של לי, אבל נשברה מצידה שלוש פעמים וסבלה משש טעויות כפולות שעלו לה בהפסד 6:4. המערכה השנייה הייתה מעין חיקוי של הראשונה, ושוב קיבלנו חמש שבירות בסך הכל, שלוש מהן לזכותה של לי שהשלימה את העבודה עם 3:6.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully