וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברט ואן מרוויק בדרך לוולפסבורג?

נועלת הבונדסליגה סימנה את מאמן נבחרת הולנד לשעבר, שאמר: "זה מועדון עם פוטנציאל. אני רוצה לחזור ולאמן קבוצה"

ברט ואן מרוויק, מאמן נבחרת הולנד במונדיאל וביורו 2012, הוא המועמד המוביל למשרת המאמן של וולפסבורג. כך דווח בגרמניה ובהולנד. מאמן הזאבים פליקס מגאת פוטר עקב הפתיחה הנוראית של העונה והתברגות הקבוצה במקום האחרון בבונדסליגה.

ואן מרוויק (60) הכחיש שפנו אליו בנושא. "אני מלא מוטיבציה לחזור ולאמן קבוצה שוב, אבל אין שום דבר קונקרטי. וולפסבורג לא פנו אליי, לא דיברתי איתם. אני יודע ששמי עלה בנושא, גם בעבר. וולפסבורג זה מועדון עם אפשרויות, מועדון עם פוטנציאל. יש להם שחקנים טובים והם משחקים באחת הליגות הטובות שיש. אימנתי בליגה הזו, בדורטמונד (בין 2004 ל-2006), והייתי מאוד מאושר שם".

ההולנדי, שהוביל את הנבחרת הלאומית למונדיאל מצוין (מקום שני) ולטורניר יורו נוראי (הדחה בבית המוקדם לאחר שלושה הפסדים) הודה שרעיון החזרה לאימון קבוצה מתבשל אצלו כבר זמן רב. "מהרגע שנגמר היורו רק נרגעתי וביליתי", אמר. "היה לי הרבה זמן לעשות מה שאני רוצה, ומה שהנכדים שלי רצו. יפה שבגילי אני עדיין מקבל הרבה שיחות ממועדונים".

המאמן החל לעבוד בקבוצות בכירות בשנת 2000, אז עמד על הקווים בפיינורד. לאחר ארבע עונות עבר כאמור לדורטמונד, משם חזר לפיינורד, עד שב-2008 קיבל את הג'וב בנבחרת. בתיק האישי נרשמו שתי זכיות בגביע ההולנדי ואחת בגביע אופ"א (2002).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully