וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים: "הפסדנו לקבוצה הרבה פחות טובה מאיתנו"

26.10.2012 / 10:19

בהפועל תל אביב מאוכזבים מהמהפך של פלזן. ההפסד ייאלץ את הקבוצה לשחרר מספר שחקנים בינואר, ביניהם טוטו תמוז

בהפועל תל אביב ניסו אמנם לשדר אופטימיות למצלמות לאחר ההפסד הביתי אתמול (חמישי) לויקטוריה פלזן, אך האדומים יודעים כי הסיפור כמעט גמור מבחינת המשך הדרך באירופה. בקבוצה בנו על המקום השני בבית ועל ההכנסות מהשלב הבא, אך ההפסד ייאלץ את הפועל לשחרר מספר שחקנים בינואר כדי לא להיכנס לגירעון תקציבי. ברשימה זו נמצא טוטו תמוז, שכרגע, לאור יכולתו, בקבוצה פסימיים לגבי התעניינות של מועדונים אחרים בשחקן אך מקווים שהחלוץ ישדרג את יכולתו עד לפתיחת חלון ההעברות.

בקבוצה מודאגים ממצב הכושר הגופני של השחקנים. "לא יכול להיות שאחרי פגרה של כמעט שבועיים השחקנים לא מסוגלים לשחק שני משחקים באותו שבוע", אמרו בקבוצה אתמול.

"הפסדנו לקבוצה הרבה יותר חלשה מאיתנו", סיכם החלוץ טל בן חיים. "אני לא בטוח שפלזן היתה מסיימת בין שלוש הראשונות בליגת העל, וזה חבל מבחינתנו. המשחק התהפך ברגע שקיבלנו את הגול בסיום המחצית הראשונה. כפי שנראה עכשיו, הסיכויים לא לטובתנו. הלוואי שנצליח להביא את הנקודות ולהעפיל, כי זה דבר שיכול לעזור למועדון מבחינה כלכלית".

"זה לא נכון יהיה לדבר על עצמי", המשיך בן חיים. "רואים את הדרך של יוסי. אנחנו עומדים מצוין, אנחנו יותר בוגרים במשחק וזה בא לידי ביטוי במגרש. רק חבל שזה לא בא לידי ביטוי גם בתוצאה". לתוצאה, על פי החלוץ, אחראי גם השופט. "הוא קיפח אותנו", אמר בן חיים. "הצהובים לחוטבא היו מוגזמים, ואותי תפסו בחולצה, והרביצו לי והוא לא שרק. אבל אנחנו גמרנו לעצמנו את המשחק. לא היינו זוכים העונה בליגה האירופית, אנחנו כבר עם הפנים לבית"ר".

טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
שוב דיבורים על מכירה? טוטו תמוז מול פלזן/ברני ארדוב

לגבי הכושר הגופני הירוד אמר בן חיים: "אני לא מסכים שנראינו עייפים. ברמות האלה הקצב הוא שונה מהליגה, לא הקצב של הליגה בישראל. היינו עם שחקן פחות וזה ניכר במשחק שלנו. אם היינו נשארים עם 11 שחקנים התוצאה היתה אחרת".

השוער אפולה אדל נשמע הרבה יותר אופטימי לקראת המשך הדרך: "עשינו טעויות ושילמנו עליהן. אבל יש לנו קבוצה טובה מסוגלת לנצח כל קבוצה אחרת. אנחנו לא זקוקים לנס. הליגה האירופית לא גדולה על הפועל. גם בשנה שעברה התחלנו לא טוב ובסוף סיימנו עם שבע נקודות. המשחק מול בית"ר הוא שונה, כמובן. בירושלים אתם תראו הפועל תל אביב טובה הרבה יותר".

טל בן חיים שחקן הפועל תל אביב במשחק מול ויקטוריה פלזן. ברני ארדוב
"הצהובים לחוטבא היו מוגזמים". טל בן חיים מול פלזן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully