וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באדיר: "יכולנו לגמור את המשחק במחצית הראשונה"

25.10.2012 / 23:34

קפטן הפועל ת"א על ההפסד לפלזן. אבוקסיס: "אם נשחק נגד בית"ר ירושלים כמו ששיחקנו במחצית הראשונה, יהיה בסדר"

ברני ארדוב

הפועל תל אביב התרחקה הערב (חמישי) באופן משמעותי מתמונת ההעפלה לשלב הבא של הליגה האירופית, כאשר נכנעה בבלומפילד 2:1 לויקטוריה פלזן. האדומים דווקא פתחו מצוין והציגו את אחת המחציות הטובות ביותר שלהם העונה ואף עלו ליתרון מגניחה יפה של חנן ממן (19), אולם במחצית השניה יחסי הכוחות התהפכו, והקבוצה הצ'כית ניצלה זאת כדי להשיג ניצחון חוץ ולפתוח מהאדומים פער של חמש נקודות במקום השני של בית ב'. הקבוצה של יוסי אבוקסיס תקווה לפצות את הקהל כשתפגוש ביום שני את בית"ר ירושלים בטדי, אולם כדי לצלוח את המשחק הזה, היא תצטרך להציג יכולת טובה לכל אורך תשעים הדקות.

וואליד באדיר קפטן הפועל תל אביב מתווכח עם השופט. ברני ארדוב
רוצים להביא למועדון כסף דרך השגת נקודות באירופה. באדיר/ברני ארדוב

המאמן יוסי אבוקסיס אמר: "המשחק התחיל מצוין מבחינתנו. הגענו לכמות מצבים שמספיקה בשביל לגמור את המשחק, אבל החמצנו ואז ספגנו. ההרחקה של חוטבא הוציאה לנו את האוויר. ברור שהסיכויים לעלות פחתו, אבל לא נוותר עד הסוף. יש לנו ארבעה ימים להתכונן למשחק מול בית"ר ירושלים. אם נשחק ביום שני כמו ששיחקנו במחצית הראשונה, הכל יהיה בסדר".

הקפטן וואליד באדיר סיכם: "בסך הכל לא ציפינו להפסיד היום, אבל זה קורה. התחלנו טוב, הגענו לכמה מצבים והיינו צריכים לגמור את המשחק במחצית הראשונה. אחר כך ספגנו בסוף המחצית הראשונה וזה שיבש לנו את כל התכניות. עכשיו ממשיכים הלאה, הראש עכשיו במשחק נגד בית"ר ירושלים ביום שני".

באדיר הוסיף: "אני מסתכל על המחצית הראשונה ואם נמשיך לשחק ככה, הכל יהיה בסדר. אני לא חושב שהסיפור באירופה נגמר. בכל מקרה, נשארו לנו שלושה משחקים וחשוב לנו להביא למועדון כסף דרך השגת נקודות בליגה האירופית".

לפני המשחק קיבל באדיר גביע מיוחד בתום טקס קצר שערכה לכבודו הקבוצה. באדיר עלה הערב למקום הרביעי במספר ההופעות בגביע אופ"א/הליגה האירופית, פחות רק מאגדות כמו ג'וזפה ברגומי, וולטר זנגה ופרנק רוסט. באדיר התרגש עד דמעות ובסיום המשחק אמר: "אני שמח מאוד על ההישג הזה. תודה להפועל שערכו לכבודי טקס יפה".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
יוסי אבוקסיס, מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"הסיכויים נמוכים, אבל לא נוותר עד הסוף". אבוקסיס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully