וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו קרלוס חושף: "אנז'י רוצה את ווין רוני"

המנהל הספורטיבי של הקבוצה הרוסית חשף את הכוונות העתידיות: "אם הבעלים רוצה לקנות מישהו, הוא עושה את זה"

ספורט 2

האם אנחנו צפויים בקרוב להעברה חמה במיוחד? סקיי ספורטס מדווח שהמנהל הספורטיבי של אנז'י מחצ'קאלה רוברטו קרלוס שוקל ברצינות לצרף את כוכבה של מנצ'סטר יונייטד, ווין רוני. כזכור, החלוץ כמעט עזב את המועדון ב-2010 ואז החליט בסופו של דבר להישאר במה שהסתיים עם חוזה לחמש שנים באולד טראפורד.

אלא שלאחרונה רוני לא ממש מצליח להיכנס לכושר שאפיין אותו בשנים הקודמות (שני שערים בסך הכל, שניהם במחזור האחרון נגד סטוק סיטי, וארבעה בישולים), ולא מעט ספקולציות מתחילות להתעורר לגבי עתידו והאפשרות שהוא יחפש הזדמנות לעזוב ולנסות אתגר חדש. הבעלים של הקבוצה הרוסית סולימאן קרימוב ממשיך לנסות לצרף את השחקנים הטובים ביותר בעולם, ולקרלוס אין ספק שאפשר יהיה לפתות את רוני.

"למה לא? הוא אחד השחקנים הכי טובים בעולם וכל קבוצה תשמח שיהיה לה אותו בסגל", סיפר קרלוס. "הוא עדיין שחקן צעיר מאוד. כמובן שאני עדיין לא יכול להגיד מתי ואם זה יקרה. לא רק אנז'י רוצה לרכוש אותו. יש כמה קבוצות באיטליה, בספרד ובכל רחבי העולם שמעוניינות בשחקן כמו רוני".

על מדיניות הרכש של אנז'י, הוסיף קרלוס: "אם הבעלים של אנז'י רוצה לקנות מישהו, הוא פשוט יעשה את זה, אבל אנחנו רוצים לשנות את הדימוי של המועדון. זה לא רק כסף. כמובן שאנחנו הולכים לקנות שחקנים טובים, אבל לא רק שחקנים בינלאומיים. אנחנו רוצים להחתים שחקנים רוסים טובים שהם לא יקרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully