וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה בדרך למנצ’סטר יונייטד?

ב-ESPN מדווחים שגורמים בהנהלת מנצ'סטר יונייטד כבר פנו למאמן היוצא של בארסה לגבי הגעה עתידית לאולד טראפורד

הולכות ומתגברות הספקולציות לפיהן פפ גווארדיולה, מאמנה המעוטר של ברצלונה עד העונה החולפת, יהיה מחליפו של אלכס פרגוסון במנצ'סטר יונייטד. כבר בקיץ האחרון דווח בכלי התקשורת הספרדית שגווארדיולה ופרגוסון נפגשו בניו יורק לגבי הגעה עתידית של הספרדי לאולד טראפורד.

ב-ESPN מדווחים היום (רביעי) כי יו"ר היונייטד, דייויד גיל ואחד מבני משפחת גלזר, שמחזיקים בבעלות על המועדון, נפגשו גם הם לאחרונה עם המאמן שהוליך את ברצלונה להצלחות והישגים כבירים.

ביונייטד טוענים שהפגישה היתה בלתי רשמית, אך גורמים במועדון כבר מגששים תקופה ארוכה אצל הספרדי. למרות שגם צ'לסי, מילאן ובאיירן מינכן הביעו עניין בקאטלני של ברצלונה, האחרון כבר התבטא כי הוא האווירה באולד טראפורד מושכת אותו והוא ישמח להיות יורשו של הסקוטי.

לאורך כל הקריירה שלו בברצלונה כשחקן, גווארדיולה, היה מחוזר על ידי פרגוסון שרצה להחתים אותו בקבוצתו אך זה העדיף בסופו של דבר לחתום בברשיה האיטלקית.

כזכור, גווארדיולה הוליך את ברצלונה לשתי זכיות בליגת האלופות, שתיהן היו אחרי ניצחונות במשחק הגמר על מנצ'סטר יונייטד של אלכס פרגוסון. המאמן שגדל בברצלונה, הוליך אותה גם לזכייה בשלוש אליפויות ושורה ארוכה מאוד של תארים ולדעת הרבה אנשים במנצ'סטר, הוא היורש הראוי היחיד לסר אלכס פרגוסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully