וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של טרי: "הוא עוזב לולנסיה, ההצעה על השולחן"

פרנצ'יוס גז'ארדו, סוכנו של בלמה המושמץ של צ'לסי חשף בראיון: "הכל כבר סגור, בינואר טרי יעבור לשחק בספרד"

ג'ון טרי, בלמה של צ'לסי ונבחרת אנגליה, עשוי לעזוב את אנגליה כבר בינואר הקרוב ולעבור לשורות ולנסיה הספרדית. כך לפחות טוען היום (חמישי) פרנצ'יוס גז'ארדו, סוכן השחקנים המורשה של פיפ"א. כזכור, הקפטן של אלופת אירופה הורחק מארבעה משחקים על ידי בית הדין של ההתאחדות האנגלית, בעקבות התקרית הגזענית שלו עם אנטון פרדיננד, והוא הביע לא אחת את חוסר שביעות רצונו מההתרחשויות מאז אותה תקרית עם אחיו של ריו פרדיננד.

"ולנסיה מנהלת מו"מ עם טרי ואני מעורב בעיסקה הזו. כבר בינואר הקרוב הוא צפוי לעבור לקבוצה הספרדית". כך אמר גז'ארדו בראיון לתקשורת האנגלית והוסיף: "ההצעה על השולחן. חוזהו של השחקן מסתיים ביוני והוא לא יאריך את החוזה שלו. לצ'לסי שווה למכור אותו כבר בינואר". גז'ארדו ניסה להסביר את רצונו של טרי לעזוב: "לטרי יש בעיות, באנגליה מעליבים אותו והוא לא יכול לסבול את זה יותר. הוא רוצה לעזוב".

ובינתיים, בתקשורת באנגליה מדווחים שריו פרדיננד, אחיו של אנטון פרדיננד מתכוון ללחוץ את ידו של ג'ון טרי במהלך המשחק בין מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי במחזור הקרוב.

פרדיננד צפוי לפתוח בהרכב צ'לסי במשחק הצמרת המסקרן, ולמרות שג'ון טרי לא ישחק בשל ההשעייה שספג, בלמה של יונייטד מתכוון ללחוץ את ידו ולסיים את המתיחות בין השניים מאז פרשת אנטון פרדיננד וג'ון טרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully