וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק קורנפיין: "לא יכול להעריך מה הכיוון של אלי טביב"

25.10.2012 / 13:29

יו"ר בית"ר ירושלים לא נסחף אחרי הפגישה עם נציגי גאידמק: "הייתה פגישה טובה וחיובית, הם קיבלו את כל החומרים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אלי טביב נפגש הבוקר (חמישי) עם נציגי ארקדי גאידמק במטרה לקדם את המגעים לרכישת בית"ר ירושלים, אך בקבוצה הקפידו לשדר זהירות. עו"ד ישראל שלו המייצג את גאידמק אמר לפני הפגישה: "מדובר בפגישת הבהרה לגבי דברים מסויימים עליהם הם רוצים לקבל הסבר. בשלב זה מדובר בפגישות ראשונות, אנשי טביב יעבדו רק מול נציגי המועדון, ולא מול נציגי גאידמק".

אחרי הפגישה הוציאה בית"ר הודעה רשמית בה נכתב: "לאחר פגישה של הצדדים יחד עם אנשי הכספים ועורכי דין, נסקר מצב המועדון בהיבטים הכספיים והאחרים, אלי טביב שוקל את צעדיו ואת האפשרויות בהתחשב בתקנוני ההתאחדות וישתדל לקבל החלטה בתוך זמן קצר".

אלעד אייזנברג עורך הדין של בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עוד פגישת גישוש. אלעד אייזנברג, עורך הדין של בית"ר/ברני ארדוב

היו"ר איציק קורנפיין אמר אחרי הפגישה: "טביב ונציגיו קיבלו את כל החומרים שהם רצו על בית"ר, הייתה פגישה טובה וחיובית. אני לא יכול להעריך מה הכיוון של טביב, זאת ההחלטה שלו. אני מתאר לעצמי שלא תהיה עוד פגישה איתנו, ואם תהיה עוד אחת אני מתאר לעצמי שזה יהיה לכיוון חתימה מול עורכי הדין של ארקדי".

כזכור, טביב אישר שהוא מתכוון להגיע לאיצטדיון טדי למשחק מול קבוצתו לשעבר הפועל תל אביב, ואוהדי בית"ר מכינים לו קבלת פנים ומתכננים מפגן תמיכה.

אלי דסה עבר היום מיפוי עצמות והתברר כי הוא סובל משבר בצלע וייעדר בין שלושה לארבעה שבועות. בין היתר יחמיץ המגן גם את משחקה של הנבחרת הצעירה מול בלארוס ב-14 בנובמבר.

היום זכו שחקני הקבוצה ליום חופשי. מחר יחזרו השחקנים להתאמן כאשר קבוצה גדולה של אוהדים מתכוונת להגיע לאימון ולעודד את השחקנים לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב ביום שני. היציע הצפוני צפוי גם הוא להיפתח לקראת המשחק ומעל 3,000 כרטיסים נוספים יוצאו למכירה, כ-1,000 מהם כרטיסי נוער, שאזלו במכירה מוקדמת. כל הכרטיסים ליציע המזרחי אזלו, בעוד אוהדי הפועל תל אביב יזכו לחניה נפרדת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
איציק קורנפיין יו"ר בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"זאת ההחלטה שלו". קורנפיין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully