וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי מויאל: "הקהל שלנו עשה שינוי גדול"

23.10.2012 / 15:45

בית"ר הגיעה לאירוע למניעת גזענות, הקשר שיבח: "צריך להמשיך ככה". 6,000 צופים הבטיחו מקומם מול הפועל ת"א

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

אחרי ניצחון הבכורה של בית"ר ירושלים העונה, 1:2 על בני יהודה ביום ראשון, בקרב האוהדים ישנה התעוררות לקראת משחק ההשלמה נגד הפועל תל אביב ביום שני הבא. כ-3,500 כרטיסים למשחק נמכרו ביומיים האחרונים, מה שאומר שביחד עם מנויים והזמנות, כ-6,000 איש הבטיחו את מקומם באצטדיון טדי.

העניין הרב גרם להערכות במועדון שהכרטיסים ליציע המערבי וליציע המזרחי יאזלו ושיופשרו כרטיסים גם ליציע הצפוני. אוהדי הפועל תל אביב צפויים להיות ממוקמים ביציע האורחים, בפינה הצפון מערבית של האצטדיון. 300 שוטרים ו-130 סדרנים יאבטחו את המשחק.

גם שחקני הקבוצה מדבקו באווירה והחלו לדרושים כמות גדולה של כרטיסים כרטיסים עבור קרוביהם, אך במועדון הבהירו להם כי כל אחד יצטרך לשלם מכיסו אם ירצה כמות שעוברת את ההקצבה הקבועה של שלושה כרטיסים. אחד מהשחקנים אמר היום: "מה זה שלושה כרטיסים? כל עשר דקות מבקשים מאיתנו שלושה אחרים, חברים מהתיכון פתאום זוכרים אותך".

היום חזרה הקבוצה להתאמן לקראת המשחק. המאמן אלי כהן אמר לשחקנים לפני האימון: "עברתם מבחן אופי קשה מאוד. עכשיו האוהדים איתכם ומאמינים בכם וביום שני נוכיח להם שהם צודקים".

בבית"ר לא התרגשו מהפציעה של אפולה אדל ומההיעדרות של גילי ורמוט, והמאמן כהן אמר: "הם בנו סגל ארוך עם שני שחקנים בכל תפקיד ולכן כל חיסרון שם הוא גם יתרון, כפי שראו נגד מכבי חיפה. הם משלמים במזומן על כל טעות או עמידה לא נכונה וראו את זה אתמול. מצד שני אנחנו בית"ר ירושלים, עם הרוח והמסורת ונביא את זה למשחק".

לאחר האימון הגיעה הקבוצה לבניין העירייה לאירוע השקה למניעת אלימות וגזענות במגרשי הכדורגל. במהלך הערב חולקו 500 כרטיסים לילדים שחתמו על אמנה כנגד אלימות וגזענות. "זה חשוב מאוד, הכי חשוב זה לשמור על פרופיל נמוך", אמר שחקן הקבוצה קובי מויאל. "יש לנו משחקים על תנאי, הקהל שלנו יודע על מה מדובר וצריך להמשיך ככה. מגיע לקהל, הם עשו שינוי גדול".

לקראת המשחק מול הפועל תל אביב אמר הקשר: "כל הכבוד לכל החברים שנתנו משחק מצוין מול בני יהודה, כמו גברים. זה יתן פוש לקראת הפועל תל אביב, אם נעלה באותה נחישות ניתן תצוגה טובה. האווירה טובה, במיוחד כשבאים אחרי ניצחון. הפועל קבוצה טובה מאוד, ראינו את זה גם אתמול, ודווקא ברגעים האלה הקהל הוא לא השחקן ה-12 שלנו, אלא מספר 1. בליגה הזאת כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה ואני בטוח שיהיה משחק מסקרן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully