וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קורנפיין נפגש עם עמותת האוהדים

22.10.2012 / 23:40

יו"ר בית"ר מנסה לחזק את הקשר בין ההנהלה והעמותה. הנושא העיקרי בו עסקו: משחק הבית הקרוב מול הפועל תל אביב

one

יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין נפגש הערב (שני) עם ועד עמותת האוהדים של בית"ר ירושלים על מנת לחזק את הקשר בין הצדדים לאחר תקופה מתוחה שהיתה בקיץ ועד לחתימת ההסכם וכניסת העמותה לדירקטוריון. העמותה הוציאה בעבר מספר הודעות ביקורתיות כנגד היו"ר ואף טענה כי פדה צ'ק שלא היה צריך לפדות והיחסים בין הצדדים היו מאוד מתוחים ורק בשבועות האחרונים החלו להפשיר, כאשר היו"ר אף נתן גב להחלטת העמותה לשמור את היציע הצפוני לאוהדים נגד הפועל תל אביב, להוריד את מחירי הכרטיסים ואף לשקול השהיית תביעות קיימות כנגד אוהדים.

בפגישה דיברו הצדדים בעיקר לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב. קורנפיין עידכן את העמותה כי נמכרו כבר כ-3,000 כרטיסים למשחק. האוהדים ביקשו להפוך כל משחק לבידור ולערוך אירועים במחצית ובעיקר תהו כיצד להחזיר את האוהדים למגרשים.

בנוגע לתביעות האוהדים, קורנפיין אמר כי הנושא יידון בישיבת הדירקטוריון, אולם הודה כי לטעמו, ביטול התביעות יהיה בעייתי ולא נכון, בעיקר בשל הגב שקיבל המועדון מההתאחדות, שביטל את עונש הרדיוס מול הפועל תל אביב לאור תביעות האוהדים. בעמותה הגדירו את הפגישה כחיובית ומצפים להמשך שיתוף פעולה חיובי בין הצדדים. קורנפיין רשם את כל בקשות העמותה, הודה כי נושא הצ'ק שנפדה לא היה במקום, והתחייב להתייחס אליהן בכובד ראש כאשר שני הצדדים רוצים להביא לרגיעה במתיחות, לשמור על אווירה רגועה וחיובית ולהמשיך לקדם את מטרות העמותה והמועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully