וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדד: "הקהל חזר להאמין, נחזיר לו מול הפועל ת"א"

22.10.2012 / 9:14

בבית"ר התעודדו מניצחון הבכורה: "חמש הדקות האחרונות הרגישו כמו שעה". כהן: "לרגע לא הייתי בלחץ, אני נשאר מפוקס"

one

בבית"ר ירושלים שיחררו אתמול (ראשון) אנחת רווחה גדולה אחרי ניצחון הבכורה של הקבוצה העונה, 1:2 על בני יהודה בבלומפילד. המאמן אלי כהן אמר בדרך לחדר ההלבשה: "אנחנו אוהבים לעשות לעצמנו חיים קשים. המשחק כבר היה שלנו, משום מקום קיבלנו גול והסתבכנו".

דריו פרננדס שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הוציאו אוויר. פרננדס/ברני ארדוב

במחצית המשחק חשש כהן מהעובדה ששחקניו הולכים אחורה ואמר להם: "תמשיכו ללחוץ, תעשו את ה-0:2 ותגמרו את המשחק". בסיום הוסיף כהן: "גם כשהיו לנו ירידות ,זה כי עשינו לחץ חזק מאוד בחצי השעה הראשונה. כולם היו טובים. דריו שחזר ומחבר את הקבוצה, קובי שעלה לשחק עם זריקה, בראשי, שי חדד... ממש כולם. עברנו תקופה פשוטה ועכשיו אנחנו עם הראש קדימה".

על הלחץ במועדון אמר כהן: "לרגע לא הייתי בלחץ. אולי שהפרשנים יראו לי את הטבלה שמודדת את תנועות הגוף ומד הלחץ. אני רגוע ונשאר רגוע ומפוקס אך ורק באיך להצליח ולא בלחשוש". על המשחק מול הפועל תל אביב בשבוע הבא אמר המאמן: "אני קורא לכל האוהדים ללוות אותנו ולתת גב. כולם יודעים כמה הם מחכים למשחק הזה. הם הדחיפה הכי גדולה של הקבוצה ואני בטוח שהם ימלאו את האיצטדיון, יטריפו את השחקנים וידחפו לניצחון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
השופט רועי ריינשרייבר מרגיע את אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"גם כשהיו לנו ירידות ,זה כי עשינו לחץ חזק מאוד בחצי השעה הראשונה". כהן/ברני ארדוב

שחקני בית"ר התקשו לחגוג את הניצחון ושמרו על איפוק יחסי בחדר ההלבשה. שי חדד הסביר זאת בסיום ואמר: "היה מתח גדול מאוד. חמש הדקות האחרונות הרגישו כמו שעה. חבל שהגענו למצב הזה ובמקום לעשות 0:3 חזרנו אחורה, כי השתלטנו על המשחק והוא היה בידיים שלנו ופשוט חבל שקיבלנו את ה-1:2. אבל מה שחשוב זה שהשגנו ניצחון ראשון ושלוש נקודות שמורידים הרבה לחץ, חיכינו לניצחון הזה. היה משחק קשה מאוד, ידענו שאנחנו מגיעים למגרש קשה נגד קבוצה חזקה מאוד, אבל זה היה יותר מתוק ככה".

חדד התייחס גם למשחק נגד הפועל תל אביב וחייך: "משחק רגוע מאוד... אני מאמין שיהיה הרבה מאוד קהל, שעכשיו יחזרו להאמין בנו. אין יותר חשוב מטדי מלא, זה לא השחקן ה-12 אלא השחקן הכי חשוב שלנו, מספר 1. אנחנו נבוא וניתן את הכל ונקווה שגם ננצח ונשמח את האוהדים. אנחנו מאמינים בעצמנו, אנחנו קבוצה טובה, לא נכנסנו למרה שחורה בתקופה הרעה ועכשיו לא נשתגע ונחשוב שנרוץ לאליפות, גם אם ננצח את הפועל. אלי עובד איתנו יום יום על הדברים הכי קטנים וככה נגיע לתוצאות".

קובי מויאל, שקיבל זריקה ביום חמישי, קיבל זריקה נוספת לפני המשחק וזכה למחמאות מכהן, אמר בסיום: "אין לנו מה להתלהב יותר מדי. יש לנו עוד הרבה נקודות להחזיר. אני שמח שהחזרנו חיוך לפנים של האוהדים ואני בטוח שעכשיו כולם מחכים לבוא ולדחוף אותנו נגד הפועל. האוהדים מחכים למשחק הזה כבר חודש".

רוסלן ברסקי שחקן בני יהודה בין קובי מויאל, מתן בראשי שחקני בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"אין לנו מה להתלהב יותר מדי". מויאל/ברני ארדוב

כהן החליט ששחקניו יעלו בסיום המשחק לאימון שיחרור ויזכו ליום חופש היום ורק מחר יחזרו להתאמן. כהן החליט על כך כשערן לוי כבר היה במקלחת והמאמן קרא לו להצטרף לשחקנים. בבית"ר מאמינים שבעקבות הניצחון כבר במהלך השבוע יימכרו אלפי כרטיסים במכירה מוקדמת למפגש מול האדומים, מה שיצריך את הקבוצה לפתוח גם את היציע הצפוני לקראת המשחק.

"המשחק נגד הפועל זאת הזדמנות גדולה", אמרו בבית"ר. "גם למפגן כח גדול של הקלה בתקופה לא נעימה לבית"ר, ואולי גם עבור אלי טביב שעשוי להגיע למשחק, לזכות לתמיכה ולראות איזה פוטנציאל גדול יש למועדון הזה. אוהדי בית"ר רק רוצים שיגרמו להם לחזור ליהנות ולחזור למגרשים".

אלי טביב הבעלים של הפועל תל אביב. נמרוד סונדרס
הפגנת כוח מול הפועל תל אביב תרשים אותו? טביב/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully